رئیس اسبق فدراسیون فوتبال: قلعه نویی بهترین گزینه برای تیم ملی است

به گزارش وبلاگ اسبیکو، در گذاشتن سرپرست فدراسیون فوتبال با توجه به مسائل فراوانی که داریم باید آدمی در راس کار قرار می گرفت که هم ابعاد داخلی فوتبال و هم بعد خارجی را متوجه باشد. امیدوارم دوستان پیروز شوند هر چند که کار سختی در پیش دارند.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال: قلعه نویی بهترین گزینه برای تیم ملی است

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: قلعه نویی بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است هر چند که مسئولان سپاهان با حضورش در تیم ملی مخالفت خواهند کرد.

به گزارش میزان، داریوش مصطفوی در خصوص رفتن تاج از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: از ابتدا هم مخالف استعفای تاج از ریاست فدراسیون فوتبال بودم، چون شرایط استعفا وجود نداشت.

در حال حاضر با بحران داخلی که مربوط به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال مربوط می گردد روبرو هستیم. به هر حال مهدی تاج با بیماری روبرو بود و، چون مجوز پزشکی را هم داشت تصمیم به کناره گیری از ریاست فدراسیون گرفت.

وی ادامه داد: در گذاشتن سرپرست فدراسیون فوتبال با توجه به مسائل فراوانی که داریم باید آدمی در راس کار قرار می گرفت که هم ابعاد داخلی فوتبال و هم بعد خارجی را متوجه باشد. امیدوارم دوستان پیروز شوند هر چند که کار سختی در پیش دارند.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال توضیح داد: ویلموتس مربی بود که دنبال زیاده خواهی بود. باید آدمی مثل تاج در راس کار قرار می گرفت که ابعاد فوتبال را بلد باشد.

اشخاصی که خیلی موضوعات ریز فوتبال را بلد باشند در فدراسیون کم هستند. در نهایت معتقد هستم در شرایط فعلی قلعه نویی بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است هر چند که مسئولان سپاهان با حضورش در تیم ملی مخالفت خواهند کرد.

منبع: عصر ایران

به "رئیس اسبق فدراسیون فوتبال: قلعه نویی بهترین گزینه برای تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اسبق فدراسیون فوتبال: قلعه نویی بهترین گزینه برای تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید