دوره تخصصی محیا ویژه گروه های جمعیت امام حسن(ع) از 20 تا 22 آذر برگزار می شود ، تقدیر از گروه های برتر

به گزارش وبلاگ اسبیکو، دبیر جمعیت امام حسن(ع) از برگزاری دوره تخصصی محیا ویژه گروه های جهادی امام حسن(ع) با شرکت بیش از 70 گروه از 20 تا 22 آذر خبر داد.

دوره تخصصی محیا ویژه گروه های جمعیت امام حسن(ع) از 20 تا 22 آذر برگزار می شود ، تقدیر از گروه های برتر

رضا غلامزاده، دبیر جمعیت امام حسن(ع) در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ اسبیکو، با اشاره به برگزاری دوره تخصصی محیا ویژه گروه های جمعیت امام حسن گفت: در این دوره 70 گروه دانشجویی برتر که در عرصه اجتماعی محله های حاشیه نشین کشور دور هم جمع می شوند تبادل تجربیات دارند با یکدیگر مصاحبه می کنند و هم فرایندی که قرار است در آینده در محله ها می خواهند انجام دهند فراهم کنیم هر کدام از گروه ها با رویکرد مسئله محور مسائل محله های خودشان برنامه ای را تدوین می کنند.

غلامزاده افزود: در این دوره ها کلاس های آموزشی مانند رسانه، مطالبه گری، مشارکت برگزار می شود، اما بیشتر فعالیت های این گروه خودتدوینی گروه است که توسط اعضای گروه انجام می شود.

دبیر جمعیت امام حسن(ع) یادآور شد: این دوره 20 تا 22 آذر در مجموعه شهدای آبعلی برگزار می شود که چهارشنبه افتتاحیه و جمعه اختتامیه و تقدیر از گروه های برتر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این گروه ها برترین های گروه های اجتماعی در سراسر کشور هستند که در حاشیه شهر ها کار می کنند، اما در مجموع بیش از 200 گروه در حال حاضر فعالیت می کنند که در این دوره گروه های برتر جمع آوری و تبادل تجربیات می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دوره تخصصی محیا ویژه گروه های جمعیت امام حسن(ع) از 20 تا 22 آذر برگزار می شود ، تقدیر از گروه های برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره تخصصی محیا ویژه گروه های جمعیت امام حسن(ع) از 20 تا 22 آذر برگزار می شود ، تقدیر از گروه های برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید