دریافت یاری های مردمی برای تهیه اقلام بهداشتی و یکبار مصرف

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران/گیلان فرماندار لاهیجان از دریافت یاری های مردمی نقدی و غیر نقدی جهت تامین لوازم بهداشتی و حفاظت شخصی اطلاع داد و توضیح داد: از فردا اقدام به توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در داروخانه ها خواهیم کرد.

دریافت یاری های مردمی برای تهیه اقلام بهداشتی و یکبار مصرف

سیداسماعیل میرغضنفری در گفت وگو با وبلاگ اسبیکو، با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان لاهیجان جهت مقابله با کرونا، اظهار کرد: شهرداری لاهیجان از دومین روز شیوع کرونا در گیلان اقدام به گندزدایی و سم پاشی معابر و اماکن عمومی شهر نموده است و این کار همچنان ادامه دارد.

وی از دریافت یاری های مردمی نقدی و غیر نقدی جهت تامین لوازم بهداشتی و حفاظت شخصی اطلاع داد و توضیح داد: با یاری مردم و NGO ها اقدام به خرید ماسک و دستکش و تهیه لباس های یکبار مصرف کردیم تا در اختیار کادر درمانی قرار گیرد.

فرماندار لاهیجان از افزایش کنترل بر بازار و اصناف اطلاع داد و افزود: نانوایی ها برای تهیه و توزیع نان براساس محدودیت های بهداشتی عمل می نمایند. همچنین ساعات کار اصناف را کاهش دادیم تا از تجمعات مردمی جلوگیری گردد.

میرغضنفری از تعطیلی بازار هفتگی لاهیجان تا اطلاع ثانوی اطلاع داد و اعلام کرد: تمام اماکن عمومی که ممکن است منجر به تشدید و سرایت این بیماری گردد، بدون قید و شرط و با هماهنگی تعطیل بوده و بازدیدهای مستمر از صنوف مختلف انجام می گردد.

وی با اشاره به مشخص بیمارستان پیروز لاهیجان برای درمان بیماران کرونایی و افراد مشکوک به کرونا، یادآور شد: در حال حاضر مسئله ای بابت پذیرش افراد نداریم و مردم نگران نباشند.

فرماندار لاهیجان افزود: متاسفانه بیش از خود بیماری کرونا، اظهارنظرهای غیرموثق و غیر کارشناسانه بعضی افراد در فضاهای مجازی بر دغدغه مردم بیشتر افزوده است که باید با اطلاع رسانی صحیح این فرایند متوقف گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دریافت یاری های مردمی برای تهیه اقلام بهداشتی و یکبار مصرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت یاری های مردمی برای تهیه اقلام بهداشتی و یکبار مصرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید