خوشحالی طرفداران منچستریونایتد از رفتن رونالدو!

به گزارش وبلاگ اسبیکو، کریستیانو رونالدو درخواست ترک منچستریونایتد را دارد و طرفداران زیادی از رفتن او راضی خواهند شد.

خوشحالی طرفداران منچستریونایتد از رفتن رونالدو!

این مهاجم 37 ساله فصل گذشته پس از بازگشت به اولدترافورد، 24 گل در تمام رقابت ها به ثمر رساند. اما یونایتد نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و رونالدو مشتاق است تا برای بازی در رقابت های برتر اروپا، این تیم را ترک کند. ظاهراً این بازیکن پرتغالی از باشگاه خواسته که در صورت دریافت پیشنهاد مناسب اجازه خروج به او بدهند؛ و با وجود جایگاه نمادین او در اولدترافورد و اهمیت او برای تیم در فصل گذشته، بسیاری از طرفداران از رفتن CR 7 راضی خواهند شد.

برخی احساس می نمایند که جدایی او دقیقاً همان چیزی است که باشگاه به آن احتیاج دارد، زیرا فصل جدیدی را زیر نظر اریک تنهاخ شروع نموده اند و خروج رونالدو می تواند برای سایر بازیکنان فرصت هایی ایجاد کند.

یکی از طرفداران در واکنش به درخواست انتقال رونالدو نوشت: بگذارید برود؟! در ها را به روی دیگران باز خواهد نمود. دیگری اضافه کرد: برترین خبر این پنجره انتقالات. و سومی نوشت: از دستش خلاص شوید که ارزش دردسر ندارد.

درخواست جدایی رونالدو مورد استقبال چلسی و بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت. گزارش شده است که نمایندگان این مهاجم در خاتمه ماه ژوئن با تاد بولی، مالک آبی ها، در پرتغال ملاقات کردند. گمان می رود که دو طرف درباره آینده رونالدو صحبت نموده اند، اما تعیین نیست که آیا چلسی اقدامی خواهد نمود یا خیر. بازگشت به اسپورتینگ لیسبون نیز پس از اینکه هوگو ویانا، رئیس باشگاه، حاضر نشد انتقال رونالدو را رد کند، دور از فکر نیست.

منبع: فرارو

به "خوشحالی طرفداران منچستریونایتد از رفتن رونالدو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی طرفداران منچستریونایتد از رفتن رونالدو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید