تعریف مجذوب کننده کارشناس ایتالیایی از مهدی طارمی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سایت کالچو مرکاتو با اشاره به احتمال جذب مهدی طارمی مهاجم پورتو به وسیله مسئولان باشگاه اینتر ایتالیا در مورد آخرین شرایط مهاجم تیم ملی ایران گفت و گویی را با کارلوس فریتا انجام داد.

تعریف مجذوب کننده کارشناس ایتالیایی از مهدی طارمی

او که سابقه حضور در باشگاه هایی نظیر فیورنتینا و اسپورتینگ لیسبون پرتغال را به عنوان مدیر ورزشی دارد درباره تصمیم مسئولان باشگاه اینتر برای کنار گذاشتن رولو لوکاکو و انتخاب طارمی به عنوان جانشین وی گفت: تصمیم باشگاه کمی غیرمعمول است. مهدی طارمی بازیکن خوبی برای حضور در پشت مهاجم یا سمت چپ خط حمله است، اما اصلا شبیه لوکاکو نیست.

وی ادامه داد: طارمی استعداد خاصی در پیدا کردن فضای خالی برای گلزنی دارد. او بسیار باهوش است و درک خوبی از هم تیمی هایش دارد. طارمی در زمین تصادفی نمی دود، او حرکات هم تیمی هایش را پیش بینی می نماید و تکنیک زیادی دارد. طارمی در تیم ملی فوتبال ایران با آزمون همبازی است و می تواند توانایی هایش را به رخ بکشد.

فریتا در حالی جذب طارمی برای جانشینی لوکاکو در اینتر را غیرمنطقی توصیف کرد که از تاتنهام همچنان به عنوان مشتری جدی او در تابستان یاد می گردد، اما باشگاه پورتو حاضر نیست مبلغ صدور رضایت نامه او را کمتر از 30 میلیون یورو کند.

منبع: فرارو

به "تعریف مجذوب کننده کارشناس ایتالیایی از مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریف مجذوب کننده کارشناس ایتالیایی از مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید