خداحافظی سفرای نروژ، اسلواکی و اکوادور با ظریف، تسلیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید اسپانیا

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سفرای نروژ، اسلواکی و اکوادور در سرانجام ماموریت خود امروز با وزیر امور خارجه ملاقات و سفیر جدید اسپانیا نیز رونوشت استوارنامه خود را تسلیم ظریف کرد.

خداحافظی سفرای نروژ، اسلواکی و اکوادور با ظریف، تسلیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید اسپانیا

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ اسبیکو، سفرای نروژ، اسلواکی و اکوادور در تهران امروز (یکشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه ملاقات و خداحافظی کردند. سفیر جدید اسپانیا نیز رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف کرد.

بر اساس این گزارش، لارس نوردروم سفیر نروژ در جمهوری اسلامی ایران در سرانجام ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز (یکشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ملاقات و خداحافظی کرد.

لوبومیر گلیان سفیر اسلواکی نیز دیگر سفیری بود که در انتها ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز با وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و خداحافظی کرد.

خرمان آلخاندرو اورتگا آلمیدا سفیر اکوادور در جمهوری اسلامی ایران نیز در انتها ماموریت خود در کشورمان بعد از ظهر امروز با ظریف ملاقات و خداحافظی کرد.

به گزارش فارس، لوئیس فیلیپ فرناندز د لا پنا سفیر جدید اسپانیا در کشورمان نیز بعدازظهر امروز در شروع ماموریت خود با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را به محمدجواد ظریف تسلیم کرد.

پیش از این نیز کارلوس آنتونیو ریکو د ا کوستا نوس سفیر جدید پرتغال نیز در ملاقات با ظریف رونوشت استوارنامه خود را تسلیم نموده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

به "خداحافظی سفرای نروژ، اسلواکی و اکوادور با ظریف، تسلیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی سفرای نروژ، اسلواکی و اکوادور با ظریف، تسلیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید