خبرنگاران بازفعال سازی 1411 واحد صنعتی تا بیستم اسفند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تهران- خبرنگاران- معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: تا بیستم اسفند ماه پارسال، یک هزار و 411 واحد صنعتی از واحدهای زیرمجموعه این سازمان باز فعال سازی شد که بالاتر از برنامه پیش بینی شده است.

خبرنگاران بازفعال سازی 1411 واحد صنعتی تا بیستم اسفند

اصغر مصاحب امروز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی وبلاگ اسبیکو اضافه کرد: برای سال 98 باز فعال سازی یک هزار و 334 واحد برنامه ریزی شده بود، اما با وجود افت محسوس فعالیت ها در یک ماه پایانی پارسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، توانستیم به رقمی بیش از رقم برنامه ریزی شده دست یابیم.

وی گفت: پس از پایان یافتن بحران کرونا نیز این مهم با قوت پیگیری خواهد شد.

مصاحب در ادامه با تقدیر از همت مضاعف تولیدکنندگان صنعتی کوچک و متوسط ، گفت: پس از بحران کرونا شاهد بودیم بسیاری از تولیدکنندگان مستقر در شهرک های صنعتی با ارتقای خطوط تولید خود یا ایجاد خطوط تولید جدید و مباحث توسعه ای، در راستای تامین نیاز کشور به اقلام بهداشتی از جمله ماسک، الکل، مواد ضدعفونی کننده و غیره تلاش کردند.

این مسوول به تماس ویدئو کنفرانسی خود با 6 استان کشور در روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد: استان اصفهان 10 واحد جدید، آذربایجان شرقی 9 واحد جدید، سیستان و بلوچستان دو واحد جدید و هرمزگان نیز دو واحد جدید برای تولید اقلام یادشده ایجاد کرده اند و این آمارها در سایر نقاط نیز رو به افزایش است.

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و شرکت های استانی تابعه آن با دارا بودن 499 شهرک و 319 ناحیه صنعتی و سه منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره برداری، 65 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، 6 شهرک فناوری، 37 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، دو مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، 81 هزار و 33 قرارداد منعقده و بهره برداری از 44 هزار و 899 واحد صنعتی و دو هزار و 987 واحد کارگاهی، موجبات اشتغال مستقیم 904 هزار و 537 نفر را در سراسر کشور فراهم کرده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بازفعال سازی 1411 واحد صنعتی تا بیستم اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازفعال سازی 1411 واحد صنعتی تا بیستم اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید