خبرنگاران استاندار خراسان جنوبی: توسعه با هم افزایی همه بخش ها حاصل می شود

به گزارش وبلاگ اسبیکو، بیرجند - خبرنگاران - استاندار خراسان جنوبی جزیره ای عمل نکردن نهادهای اجتماعی، نخبگان، دانشگاهیان و مدیران را عامل مهم توسعه در این استان خواند و گفت: دستیابی به توسعه ایده آل با هم افزایی مثبت و جزیره ای عمل نکردن همه بخش ها حاصل می شود.

خبرنگاران استاندار خراسان جنوبی: توسعه با هم افزایی همه بخش ها حاصل می شود

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری روز شنبه در نشست هم اندیشی رییس و اعضای شورای اسلامی استان خراسان جنوبی افزود: برای توسعه همه جانبه استان باید ظرفیت های واقعی آن با کمک سند آمایش سرزمینی احصا شود.

وی تاکید کرد: باید با شناسایی نیازهای اساسی این خطه زرخیز و افزایش مطالبه گری مردم نجیب و با فرهنگ در کنار تدبیر و اندیشه درست، تلاش مداوم و تزریق تفکر توسعه ای، توسعه پایدار در استان محقق شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: استان زرخیز خراسان جنوبی در کنار ظرفیت های کم نظیر و ثروت مثال زدنی خود در معدن، نیروی انسانی متخصص، تولید محصولات استراتژیک کشاورزی، وجود سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، مرز، میراث فرهنگی و گردشگری از استان های کم برخوردار کشور محسوب می شود که ثروت آن هنوز نتوانسته رفاه را برای مردم این جغرافیا به ارمغان آورد؛ به این جهت که هنر ریسک پذیری در این استان پایین است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی در توسعه استان ادامه داد: با تاکید قانون اساسی و بسترسازی مناسب دولت، راستا استفاده درست از ظرفیت شوراها وجود دارد که باید به کمک دولت بپردازد.

ملانوری از اتحاد به عنوان عنصری مهم و تاثیرگذار در پیشرفت استان نام برد و گفت: باید تلاش کنیم در کنار هم به دور از نفاق و اختلاف، کارها را به پیش ببریم.

وی به راه اندازی ستاد تدبیر، تلاش و توسعه اشاره کرد و افزود: این ستاد متشکل از نمایندگان استان، نمایندگان بخش خصوصی، مدیران و نخبگان استان ظرفیت های توسعه همه جانبه را در استان احصا می کند و با انرژی و تحرک مضاعف تغییرات مثبت زیادی را در استان رقم خواهد زد.

اعضای شورای اسلامی حاضر در این نشست نیز به طرح مباحثی درخصوص حوزه فعالیتی خود پرداختند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار خراسان جنوبی: توسعه با هم افزایی همه بخش ها حاصل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار خراسان جنوبی: توسعه با هم افزایی همه بخش ها حاصل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید