جلسه هماهنگی مسئولان انجمن های ورزشی برگزار شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، جلسه هماهنگی مسئولان انجمن های ورزشی رشته های ورزشی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی برگزار شد.

جلسه هماهنگی مسئولان انجمن های ورزشی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ اسبیکو، به منظور هماهنگی در خصوص برگزاری پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر جلسه انجمن های ورزشی با حضور ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل، علی دوست مدیر کل تربیت بدنی، مسئولین و روسای انجمن های اداره کل تربیت بدنی در محل این سازمان برگزار گردید.

در این نشست ارژنگ ضمن تشکر و قدردانی از زحمات انجمن های ورزشی، وتشکر از دانشگاه تبریز بخاطر قبولی برگزاری این المپیاد، با اشاره به حمایت های این سازمان از ورزش و فعالیت های ورزشی گفت: با حمایت های ریاست سازمان و سایر مسئولین سازمان سعی بر آن شد تا بتوانیم پس از وقفه ای که در بخش ورزش به واسطه ویروس کرونا پیش آمده بود، با برگزاری رویداد های ورزشی بتوانیم در راستای سلامت جسمی و روحی دانشجویان اقدام نماییم.

معاون امور دانشجویان داخل همچنین به برگزاری المپیاد های فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل، شاهد و ایثارگر و همگانی اشاره کردند که قرار است در تابستان سال جاری به ترتیب به میزبانی دانشگاه های مازندران، اصفهان و شهرکرد برگزار شود.

در ادامه علی دوست گزارشی از فرآیند برگزاری المپیاد پانزدهم (انتخاب میزبان و رشته ای برگزاری) ارائه و با اشاره به موضوع تغییر میزبانی این المپیاد از دانشگاه گیلان به تبریز بیان داشتند: با توجه به همفکری با دبیران منطقه ها دهگانه ورزشی دانشگاه ها و همچنین نظر خواهی از دانشگاه ها و پتانسیل دانشگاه میزبان رشته های المپیاد پانزدهم انتخاب شد.

وی گفت: امیدوارم با سعی و تلاش و همکاری انجمن ها و بهره گیری از ظرفیت های دانشگاه میزبان، فدراسیون های ورزشی مورد نظر و هیات های استان این المپیاد به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

در ادامه قاسم نژاد معاون اداره کل تربیت بدنی گفت: با توجه به شروع مسابقات منطقه ای از انجمن های ورزشی خواست که در سریعترین زمان ممکن نسبت به اصلاح آیین نامه های فنی رشته خود، معرفی نمایندگان فنی منطقه اقدام نمایند.

وی همچنین با تاکید بر همکاری انجمن های با هیات های استانی و بهره گیری از پتانسیل های استان از آن ها خواست تا ضمن بازدید از دانشگاه میزبان، جلسه ای را با هیات های استانی برگزار نمایند.

در ادامه این جلسه مسئولین انجمن های ورزشی موارد و موضوعاتی را در خصوص برگزاری هر چه بهتر این رویه را بیان کردندکه میتوان به بهره گیری از ظرفیت های فنی هیات های استانی استان میزبان در برگزاری مسابقات، توجه به داوطلبین ورزشی و استفاده از آن ها در امور فنی رویداد، پیش بینی و تهیه تجهیزات ورزشی متناسب با رشته ورزشی وتوجه ویژه به امور رفاهی کادر فنی (اسکان و ...) اشاره کرد.

لازم به ذکر است، پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه و موسسات آموزش عالی کشور تیر و مرداد سال جاری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جلسه هماهنگی مسئولان انجمن های ورزشی برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هماهنگی مسئولان انجمن های ورزشی برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید