بهره برداری 20 طرح عمرانی برق منطقه ای استان سمنان همزمان با هفته دولت

به گزارش وبلاگ اسبیکو، وفایی گفت: 20 طرح مربوط به این شرکت با اعتبار یک هزار و 236 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در استان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری 20 طرح عمرانی برق منطقه ای استان سمنان همزمان با هفته دولت

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان سمنان گفت: افزایش ظرفیت پست 63.20 کیلوولت جنت آباد در گرمسار با اعتبار 600 میلیارد ریال، احداث پست سیار 63.20 کیلوولت شهرک صنعتی شاهرود با اعتبار 220 میلیارد ریال از جمله طرح های آماده افتتاح شرکت برق منطقه ای استان سمنان به مناسبت هفته دولت 1401 است.

مجید وفایی ادامه داد: احداث فیدر ورودی و دی جی در پست های آرادان و شهید احمدی برای ارتباط با نیروگاه های فراوری پراکنده منطقه با اعتبار 200 میلیارد ریال از دیگر طرح های آماده بهره برداری به مناسبت هفته دولت در استان سمنان است.

وی اضافه نمود: ارتقای امنیت فیزیکی اطراف پست 63 کیلوولت با اعتبار 9 میلیارد و 132 میلیون ریال در سمنان و ایمن سازی پست 63 کیلوولت مهماندوست دامغان با اعتبار 14 میلیارد و 577 میلیون ریال از دیگر طرح های آماده افتتاح برق منطقه ای استان سمنان در هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان اعلام کرد: چهار طرح از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان با پیشرفت فیزیکی نزدیک به 90 درصد و با هزینه کرد چهارهزار و 733 میلیارد ریال در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت فراوری نیروی برق شاهرود اعلام کرد: فراوری 35 هزار مگاوات برق در دولت سیزدهم هدفگذاری شده که از این مقدار فراوری 15 هزارمگاوات با مشارکت بخش خصوصی و دولتی، 10 هزار مگاوات با مشارکت صنعت و 10 هزارمگاوات در بخش انرژی های تجدیدپذیر است.

وبلاگ اسبیکو سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره برداری 20 طرح عمرانی برق منطقه ای استان سمنان همزمان با هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری 20 طرح عمرانی برق منطقه ای استان سمنان همزمان با هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید