بهره برداری از بیمارستان های حکیم و شهدای تجریش

به گزارش وبلاگ اسبیکو، معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر 48500 تخت بیمارستانی در دست ساخت داریم.

بهره برداری از بیمارستان های حکیم و شهدای تجریش

بهروز رحیمی، معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: یکی از مسائل اصلی در وزارت بهداشت به روز رسانی تخت های فرسوده است. در حال حاضر 48500 تخت بیمارستانی در دست ساخت داریم و طبق برنامه اصلی وزارت بهداشت قرار است در امسال ده هزار تخت را به بهره برداری برسانیم.

به گفته وی یکی از کارهای مهم رسیدگی به شرایط تخت های فرسوده بیمارستانی استان تهران و به خصوص شهر تهران است.

او گفت: ده هزار تخت در دست ساخت داریم که امسال سه هزار تخت بهره برداری خواهد شد.

او اضافه نمود: بیمارستان مهدی کلینیک در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد. بیمارستان های حکیم و شهدای تجریش به سرعت افتتاح و بیمارستان های شهریار و فردیس جزء پروژه های اولویت دار وزارت بهداشت محسوب می شوند. امیدواریم تا سرانجام سال اقتصادی به بهره برداری برسند.

او ادامه داد: در راستای توجه به زیرساخت های حوزه بهداشت و پیشگیری، وزارت بهداشت دو هزار پروژه را پیش بینی نموده که این طرح ها با اولویت در منطقه ها محروم، مرزی و کم برخوردار افتتاح خواهند شد و به بهره برداری خواهند رسید. برنامه ریزی شده است با پرداخت های ارزش اضافه نموده، زیرساخت های اجرای پرونده الکترونیک سلامت، پزشک خانواده و نظام ارجاع را فراهم کنیم.

او گفت: در مورد افتتاح مهدی کلینیک به علت شرایط خاص بیمارستان امام، جلسات متعددی با نهاد ریاست جمهوری، سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه در مورد جذب نیروی انسانی بر اساس اولویت تخت های افتتاح شده، برگزار شده اند تا سرانجام سال اقتصادی ده هزار تخت را افتتاح کنیم.

وبلاگ اسبیکو علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره برداری از بیمارستان های حکیم و شهدای تجریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از بیمارستان های حکیم و شهدای تجریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید