بررسی روانشناختی فیلم عطر داغ در رادیو

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تهران (پانا) - رادیو سلامت در قالب برنامه تصویر خیال که روزهای جمعه ساعت 19 و 10 دقیقه پخش می شود به تحلیل روانشناسی فیلم های اکران شده در سال های اخیر می پردازد.

بررسی روانشناختی فیلم عطر داغ در رادیو

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مرتضی میلانی، تهیه کننده برنامه تصویر خیال در این باره می گوید: فیلم ها اغلب بازنمایی زندگی روزمره هستند که با فرازو فرودهاشان به تصویر کشیده می شوند تا خیال مان را به بازی گیرند و در پس هر سناریو که به فیلم تبدیل می شود لایه های پنهانی وجود دارد که خواسته یا ناخواسته بیننده با آن همسو و هم داستان شخصیت ها می شود. رمزگشایی از بخشی از این لایه ها و ترسیم تصویر واقعی برای بینندگان مستلزم تحلیل و بررسی ابعاد های فیلم هاست.

وی ادامه می دهد: به همین دلیل در قالب برنامه تصویر خیال به بازخوانی و تحلیل روانشناختی فیلم های سینمایی می پردازیم و روز جمعه 24 دی ماه فیلم عطر داغ به کارگردانی علی ابراهیمی و نویسندگی علی حمیدنژاد و علی شورورزی و تهیه کنندگی امیرشهاب رضویان خواهیم پرداخت. در قالب بررسی فیلم عطر داغ به بررسی مسائل و مسائل دوران جوانی می پردازیم و دکتر کبری مالمیر روانشناس کارشناس برنامه است. همچنین سعید اسلام زاده کارشناس مجری برنامه را به عهده دارد.

به گفته مرتضی میلانی، در برنامه رادیویی تصویر خیال لایه های پنهان شخصیت ها و ماجراها از دو منظر روانشناسی و اسطوره شناسی از طریق کارشناسان برنامه تحلیل و بررسی می شود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بررسی روانشناختی فیلم عطر داغ در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی روانشناختی فیلم عطر داغ در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید