بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف

به گزارش وبلاگ اسبیکو، ابوالحسن قورچیان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد : به منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف سازمان اقدام به بخشودگی جرایم نمود.

بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف

به گزارش وبلاگ اسبیکو البرز؛ قورچیان، کارفرمایان کارگاه های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی ،خدماتی و اصناف اعم از حقیقی یا حقوقی دولتی و غیردولتی که حداقل به مدت یک سال از زمان تقسیط نسبت به حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی کارگاه بر مبنای لیست بهمن ماه سال 1398 و ارسال لیست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل کارگاه در دوره تقسیط اقدام کرده اند مشمول این طرح دانست.

وی خاطر نشان کرد: کارفرمایان کارگاه های مذکور به منظور مشخص تکلیف بدهی های که لغایت اسفند ماه 1399 به مرحله قطعیت رسیده است برای برخورداری از تسهیلات مزبور می بایست حداکثر لغایت 31 /04 /1400 نسبت به ثبت درخواست به وسیله سامانه خدمات غیرحضوی سازمان تامین اجتماعی به نشانیes.tamin.ir اقدام کنند.

سرپرست اداره کل اظهار داشت :در صورتی که کارفرمایان مشمول تا تاریخ لازم الاجرا شدن قانون بودجه سال 1400 کل کشور بر مبنای لیست بهمن ماه 1398 نسبت به تعدیل بیمه شدگان کارگاه اقدام کرده باشند، پس از بازگشت نیروی کار تعدیل شده یا جایگزینی آنها در زمان درخواست و رعایت حفظ اشتغال در دوره تقسیط بر مبنای لیست بهمن ماه 1398، از بخشودگی جرایم برخوردار خواهند شد.

این مقام مسئول گفت : به منظور مساعدت با آن دسته از کارفرمایانی که با ایفای تعهدات خود نسبت به پرداخت اقساط بدهی های تقسیط شده قبلی خود اقدام کرده اند، پذیرش چک بانکی و سفته به عنوان وثیقه بلامانع خواهد بود و در مورد آن دسته از کارفرمایانی که در گذشته علیرغم تقسیط بدهی از پرداخت تمام یا بخشی از آن خودداری کرده اند در صورت ارائه درخواست با رعایت ضوابط مربوطه و در اجرای ماده 99 آیین نامه اجرایی ماده 50 قانون تامین اجتماعی اخذ ضمانت نامه بانکی و یا سند ملکی معتبر الزامی می باشد.

ایشان در سرانجام خاطر نشان کرد : مطالبات اداره کل البرز از کارفرمایان تا سرانجام سال 1399 بیش از 636 میلیارد تومان بوده که بخشی از این مطالبات جرایم میباشد که در صورت استقبال کارفرمایان از طرح بخشودگی مذکور بخشیده خواهد شد. در ضمن کارگاه های ورشکسته، درحال تصفیه، منحله و فاقد فعالیت، رانندگان، کارگران ساختمانی (سهم بیمه شده و کارفرما) و همچنین کارگاه هایی که بدهی آنان صرفاً شامل جریمه می باشد، مشمول این بخشنامه نخواهند بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید