افتتاح 3پروڗه گردشگری در زرند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، افتتاح 3 پروژه گردشگری، کلنگ زنی 2 مجموعه گردشگری و بافت لوگوی جام جهانی فوتبال در سیریز بخشی از 25 برنامه هفته گردشگری در زرند است.

افتتاح 3پروڗه گردشگری در زرند

محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی زرند گفت: به مناسبت آغاز هفته گردشگری، برنامه های متعددی در شهرستان زرند تدارک دیده شده است.

او گفت: نواختن زنگ گردشگری مقاومت در خانوک، عطرافشانی قبور شهدای خانوک، انجام نشست های تخصصی گردشگری با مدیران شهر خانوک جهت برگزاری دو جشنواره انار خانوک و نیز جشنواره مقاومت،افتتاح 3 طرح بزرگ گردشگری در دشتخاک، علی آباد سفلی، سرباغ شاهرمز، کلنگ زنی دو مجموعه گردشگری در منطقه ها دهزوئیه و سرباغ، آغاز عملیات اجرائی خیریه گردشگری شیخ عبدالسلام زرندی، شب شعر و شاهنامه خوانی در آرامگاه عارف نامدار خواجه فقیه زرندی، انعقاد 3 تفاهم نامه همکاری با مدیریت آموزش و پرورش، شهردار و مدیریت راه آهن شهرستان، بخشی از 25 برنامه ای است که در هفته گردشگری امسال تدارک دیده شده است.

رئیس میراث فرهنگی زرند با اشاره به افتتاح فاز اول مجموعه گردشگری هشت بهشت منطقه سرباغ هم گفت: فاز اول این مجموعه شامل رستوران سنتی و بخشی از مانژ مجموعه نیز در هفته گردشگری به بهره برداری خواهد رسید.

اسلامی از ارتباط مستقیم تصویری وزیر میراث با مدیران و سرمایه گذاران همزمان با افتتاح پروژه های گردشگری کشور خبر داد و اضافه نمود: در این ارتباط سعی خواهیم کرد بخشی از توانمندی های شهرستان را نیز معرفی کنیم.

رئیس میراث فرهنگی زرند از بازدید مسئولان شهرستانی و استانی از کارگاه فرش جام جهانی در سیریز هم خبر داد و با تاکید بر اهمیت معرفی تمام قابلیت های شهرستان گفت: جام جهانی فوتبال مهمترین رخداد ورزشی پس از المپیک است و به همت یکی از جوانان شهر سیریز، بافتِ لوگوی جام جهانی قطر، از طریق 4 بانوی هنرمند سیریزی که از اردیبهشت ماه آغاز شده در حال اتمام است و در حال رایزنی جهت رونمائی از این فرشِ خاص، قبل از بازی ایران و انگلیس با حمایت فدراسیون فوتبال و وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کشور هستیم تا این فرش پس از رونمائی در موزه فوتبال جهان بنام شهرستان زرند و شهر سیریز ماندگار شود.

محمد اسلامی همچنین، برگزاری تور گردشگری وبلاگ اسبیکو، برگزاری کارگاه های آموزشی جذب گردشگر در اقامت گاه های بوم گردی، توزیع بروشور های گردشگری زرند، حضور در مدارس شهرستان، برگزاری نمایشگاه گردشگری از طریق آژانس ستاره جنوب، برگزاری تور گردشگری داخل شهرستان از طریق آژانس مشعر، برگزاری تور گردشگری آرام با همکاری گروه دوچرخه سواری و دیدار با مسئولان شهرستانی را از دیگر برنامه های هفته گردشگری نام برد.

رئیس میراث فرهنگی زرند با گرامیداشت ایام پایانی ماه صفر اضافه نمود: سعی خواهیم کرد برنامه های خود را با اتمام ماه صفر و با آغاز ماه ربیع الاول و با همکاری شهردار زرند جهت برگزاری برنامه های شاد فرهنگی در سطح شهر اجرا کنیم.

وبلاگ اسبیکو کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح 3پروڗه گردشگری در زرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 3پروڗه گردشگری در زرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید