اسپرز به دنبال تاریخ سازی در لیگ NBA

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تیم بسکتبال سان آنتونیو اسپرز به دنبال ثبت یک رکورد تاریخی در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا است.

اسپرز به دنبال تاریخ سازی در لیگ NBA

به گزارش وبلاگ اسبیکو، پس از توافق مدیران اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا (NBA) با اتحادیه بازیکنان بر سر آغاز مجدد و متمرکز لیگ در اورلاندو، 22 تیم شامل 13 تیم از کنفرانس غرب و 9 تیم از کنفرانس شرق در دیزنی ورلد پیگیر ادامه فصل 20-2019 خواهند بود.

لس آنجلس لیکرز، لس آنجلس کلیپرز، دنور ناگتس، یوتا جز، اوکلاهماسیتی تاندر، هیوستون راکتس، دالاس موریکس، ممفیس گریزلیز، پورتلند تریل بلیزرز، نیواورلینز پلیکانز، ساکرامنتو کینگز، سان آنتونیو اسپرز و فینیکس سانز، 13 تیم کنفرانس غرب و میلواکی باکس، تورونتو رپتورز، بوستون سلتیکس، میامی هیت، ایندیانا پیسرز، فیلادلفیا سونی سیکسرز، بروکلین نتس، اورلاندو مجیک و واشنگتن ویزاردز نیز 9 تیم کنفرانس شرق لیگ هستند.

در این بین، تیم سان آنتونیو اسپرز به دنابل ثبت یک رکودر تاریخی در NBA است. اگر این تیم بتواند در فصل جاری به مرحله پلی آف و جمع 8 تیم برتر کنفرانس غرب برسد، برای بیست و سومین بار متوالی است که راهی پلی آف می گردد که این یک رکورد در تاریخ لیگ به حساب می آید.

اسپرز در حال حاضر با 27 پیروزی و 36 شکست در مکان دوازدهم کنفرانس 15 تیمی غرب NBA قرار گرفته است. آغاز مجدد NBA از 10 مرداد 1399 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسپرز به دنبال تاریخ سازی در لیگ NBA" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپرز به دنبال تاریخ سازی در لیگ NBA"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید