آمادگی شهرداری صدرا برای مشارکت در مجموعه ورزشی کارگران

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران/فارس شهردار صدرا از آمادگی برای تکمیل مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی کارگران و ساماندهی و برطرف مسائل کارگران ساختمانی این شهر اطلاع داد.

آمادگی شهرداری صدرا برای مشارکت در مجموعه ورزشی کارگران
  • بهزاد پرنیان در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی کارگران صدرا اعلام کرد: با هدف مشارکت شهرداری در تکمیل این مجموعه این بازدید صورت گرفته است.

به گزارش وبلاگ اسبیکو به نقل از شهرداری شیراز، او گفت: برای جلوگیری از بروز آسیب های فرهنگی و اجتماعی باید جوانان و نوجوانان را به سمت ورزش راهنمایی کنیم.

پرنیان اعلام کرد: پس از حل مشکل مالکیت مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهر صدرا، شهرداری صدرا آمادگی کامل دارد تا اعتبار مورد نظر را برای مشارکت و تکمیل مجموعه ورزشی کارگران صدرا تامین کند.

او گفت: مجموعه مدیریت شهری صدرا با کلیت موضوع مشارکت در تکمیل این مجموعه موافق است و این موارد به صورت احسن پیگیری خواهد شد.

پرنیان بعلاوه با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر صدرا حامی بزرگ اجرای این پروژه هستند، اظهار کرد: وحدت رویه و همکاری و همراهی بیشتر مجموعه شهرداری و شورا منجر به راه اندازی مجموعه ورزشی کارگران شهر صدرا خواهد شد که ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شهر نو صدرا خصوصا خانواده های کارگران را محقق خواهد نمود.

او ضمن تاکید بر لزوم توجه به نیازهای جامعه کارگری شهر صدرا گفت: با برنامه ریزی لازم نسبت به برطرف مسائل کارگران فصلی و ساختمانی اقدام خواهیم کرد.

شهردار صدرا از مسئولین حاضر در جلسه خواست یک گارگروه مشترک از کارشناسان شهرداری، شورا و اداره کار در براژ آنالیز هر چه دقیق تر موضوع تشکیل گردد.

پرنیان گفت: اگر در اسرع وقت معین گردد که اداره کار کدام مجموعه را در اختیار شهرداری قرار خواهد داد، قدمهای بعدی خیلی روان تر و آسان تر انجام خواهد شد و می توانیم در این خصوص تفاهم نامه منعقد کنیم و عملیات اجرایی را در حداقل زمان ممکن انجام دهیم.

او با بیان اینکه در زمان مدیران گذشته اداره کار، صبحت هایی در این خصوص شده و شهرداری اظهار آمادگی کرد اما متاسفانه هیچ خروجی نداشته است، اظهار امیدواری کرد: این بازدید و همدلی و تفاهم حاصل شده منجر به نتیجه مطلوب در راستای رفاه و آسایش شهروندان و جامعه کارگری شهر صدرا گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آمادگی شهرداری صدرا برای مشارکت در مجموعه ورزشی کارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی شهرداری صدرا برای مشارکت در مجموعه ورزشی کارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید