آسیب 50 مدرسه بر اثر زلزله اندیکا

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره زلزله های اخیر خوزستان در منطقه اندیکا، گفت: تا این لحظه حدود 50 مدرسه بر اثر زلزله آسیب دیده اند که 11 مدرسه دچار خسارات بیشتری شده اند.

آسیب 50 مدرسه بر اثر زلزله اندیکا

علی قربانی امروز (18 مهر) در بازدید از مدارس زلزله زده شهرستان اندیکا و بخش چلو، اظهارکرد: در پی وقوع زلزله اندیکا سعی کردیم از ساعات اولیه با تماس با همکاران اداره آموزش و پرورش عشایری و اداره شهرستان اندیکا در خصوص برآورد خسارات احتمالی وارد شده به مدارس اطلاعاتی به دست آوریم. اکیپ های مختلفی تشکیل شد که از مدارس بازدید کردند.

به گزارش وبلاگ اسبیکو، وی اضافه نمود: تا این لحظه حدود 50 مدرسه در منطقه آسیب دیده اند که به تعمیرات جزئی نیاز دارند و از امروز کار تعمیر آن ها را آغاز می کنیم. امیدواریم تا یک ماه آینده نیز کار تعمیر آن ها را با کمک خیرین و بنیاد برکت تعمیر مدارس انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: 11 مدرسه دچار خسارات بیشتری شده اند که باید تخریب شده و مجددا احداث شوند. این مدارس با توجه به این که جهت و جاده ندارند، هماهنگ شده که با بالگرد برای آن ها کانکس ارسال شود. برای روستاهایی که جهت دارند نیز جهت احداث مدارس برنامه ریزی می کنیم.

وی اضافه نمود: امروز نیز پنج کامیون از وسایل و امکانات مورد نیاز برای مدارس اندیکا که شامل میز و نیمکت، فایل، لوازم التحریر و ... را تحویل مدارس خواهیم داد. تیم ما در منطقه حاضر است و سازمان نوسازی نیز پیگیر بازسازی و احداث مدارس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آسیب 50 مدرسه بر اثر زلزله اندیکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب 50 مدرسه بر اثر زلزله اندیکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید