آتشفشان آرنال کجاست؟

به گزارش وبلاگ اسبیکو، آتشفشان آرتال یکی از 10 آتشفشان فعال در جهان است و از مکان هایی است که حتما باید از آن تماشا کنید. اما این اتشفشان کجاست؟ برای یک معرفی کوتاه و بعلاوه آشنایی با موقعیت اجتماعی این آتشفشان، با خبرنگاران همراه شوید.

آتشفشان آرنال کجاست؟

معرفی

یکی از برترین مقاصد توریستی در کاستاریکا، آتش فشان آرنال، یکی از 10 آتشفشان فعال در جهان است. در اطراف این آتش فشان مکان هایی مناسب برای کوه نوردی وجود دارد. بعلاوه چشمه های آبگرم، رود زیبا و آبشار لا فورتونا (La Fortuna) از جاذبه های این ناحیه هستند. بیشتر فعالیت های این ناحیه شامل گشت وگذار در پارک ملی به همراه تور های دیدنی پرندگان و قدم زدن است. بیشتر بازدید نمایندگان از محل های اقامتی در نزدیکی آبشار لا فورتونا استفاده می نمایند. چرا که آن ها از هاستل های پای آتشفشان مقرون به صرفه تر هستند. از آنجایی که آرنالمیان گردشگران محبوب است، از دیگر نقاط کشور از نظر هزینه گران تر است اما ارزش دیدن را دارد. در سفر به آبشار آرنال می توانید از پارک ملی آرنال و چشمه های آب گرم آن نیز دیدن کنید.

پارک ملی آرنال

اگر می خواهید به دیدنی آتشفشان بروید، چیز های زیادی سر راهتان قرار می گیرد. آرنال پارک ملی فوق العاده ای است که امکان پیاده روی در آن فراهم است و حیات وحش گوناگون و دیدن منظره ها زیبای طلوع و غروب خورشید از بالای صخره های روی دریاچه بسیار زیبا است. تا قبل از سال 2010، در شب و در صورت خوب بودن هوا می توانستید گدازه هایی را ببینید که از اطراف بیرون می زدند.در حال حاضر فقط گاهی دود دیده می گردد. فقط حواس خود را جمع نموده و در جنگل گم نشوید.

چشمه های آب گرم

یک بعدازظهر کامل را در این چشمه های آب گرم گذرانده، ساعاتی خوش را برای خود رقم بزنید. چشمه های آب گرم زیادی در این ناحیه قرار دارند که قیمت هایشان متفاوت بوده و از خیلی مقرون به صرفه تا بسیار گران و تجملی تغییر می نماید .

بعلاوه در اینجا امکان انجام بانجی جامپینگ نیز وجود دارد.این ورزش برای افراد کم دل و جرات مناسب نیست و فقط برای بالا بردن ضربان قلب شما است. در کنار پرش های معمول، می توانید روی آب فرود بیایید، خود را محکم بسته و فنری بپرید و از بالا منظره ها زیبای آتشفشان آرنال را دیدن کنید .

آدرس

این آتشفشان در کشور کاستاریکا و در نزدیکی شهر های سن خوزه و لا فورتونا واقع شده است.

جهت دسترسی

با استفاده از اتوبوس عمومی از شهر سن خوزه به اینجا و با سفری 3 ساعته 2000 کلون (3.6 دلار) باید پرداخت کنید. بعلاوه هزینه اتوبوس از شهر لا فورتونا به آتش فشان 800 کلون (1.4 دلار) و کرایه تاکسی 2135 کلون (3.9 دلار) خواهد بود.

منبع: کجارو / nomadicmatt.com

به "آتشفشان آرنال کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتشفشان آرنال کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید