هوش مصنوعی در تبلیغات آنلاین نیز نقش مهمی بازی می نماید. از این فناوری برای تحلیل داده های کاربران و بر اساس آنها، پیشنهاد دقیق ترین تبلیغات به مشتریان استفاده می گردد.
دیجیتال مارکتینگ یکی از ابزارهای بسیار مهم در کسب و کار امروزی است که کمتر شرکت یا سازمانی می تواند نسبت به آن بی اعتنا باشد. با توجه به دسترسی به اینترنت در جهان امروزی، همچنان تعداد افرادی که به استفاده از اینترنت روی می آورند، رو به افزایش است.
به گزارش خبرنگاران، پیش ثبت نام و فرآیند انتخاب خودرو برای شرکت در قرعه کشی خرید برخی محصولات ایران خودرو و سایپا به خاتمه رسیده و آنطور که دو شرکت خودروساز اعلام کرده اند، فرآیند قرعه کشی برای انتخاب متقاضیان امروز برگزار خواهد شد.
در واقع، پورتفیلی بستری است برای معرفی کسب وکارهای پروژه محور و نمایش نمونه کارها برای مشتریان. به عبارت بهتر، کسب وکارها می توانند به منظور جلب اعتماد مشتریان جدید عضو سایت شوند و صفحه پروفایلی برای خود ایجاد نمایند و نمونه کارهای در دست اجرا و اجرا...