80 درصد آرایشگاه های زنانه کرمانشاه بی خیال کار شده اند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران/کرمانشاه آرایشگاه های زنانه خصوصا در ایام انتها سال یکی از مراکز پرتردد است و همین شلوغی و ازدحام در این روزهای کرونایی می تواند این مراکز را به یکی از اماکن پرخطر جهت انتقال این ویروس تبدیل کند، اما آنطور که رییس اتحادیه آرایشگاه های زنانه کرمانشاه می گوید، بسیاری از فعالین این بخش فعالیت خود را داوطلبانه متوقف نموده اند.

80 درصد آرایشگاه های زنانه کرمانشاه بی خیال کار شده اند

فاطمه کندوله در گفت وگو با وبلاگ اسبیکو با اشاره به اینکه آرایشگاه ها یکی از مراکز حساس و با ازدحام جمعیت بالا هستند، اضافه کرد: از همین رو برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا باید موازین بهداشتی به دقت در آرایشگاه ها رعایت گردد.

رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه کرمانشاه با بیان اینکه بسیاری از آرایشگاه های کرمانشاه برای مقابله با کرونا، به صورت خودخواسته فعالیشان را متوقف نموده اند، یادآور شد: هم اکنون نزدیک به 80 درصد از 1060 آرایشگاهی که در کرمانشاه داریم، کار نمی نمایند چون قطعا سلامتی مهمتر از کسب درآمد است.

کندوله اعلام نمود: آرایشگاه های فعال نیز موظفند مسائل بهداشتی را به دقت رعایت نمایند.

وی تامین محصولات بهداشتی مانند ماسک و دستکش را برای آرایشگاه های زنانه بسیار ضروری دانست و عنوان نمود: پیگیر آن هستیم که بتوانیم مقداری از این محصولات را برای آرایشگاه های زنانه با یاری معاونت غذا و دارو تامین کنیم.

رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه کرمانشاه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه در چنین شرایطی خطر فعالیت آرایشگاه های زنانه غیرمجاز بیشتر از گذشته است، ادامه داد: چون تعیین نیست افرادی که در این آرایشگاه ها فعالیت می نمایند از نظر سلامت جسمی چه وضعیتی دارند، مراجعه به این مراکز می تواند خطر جدی داشته باشد.

کندوله همچنین به افراد توصیه کرد از دریافت خدمات زیبایی از افرادی که بدون مجوز در فضای مجازی تبلیغ می نمایند جدا خودداری نمایند، چون امکان انتقال ویروس و بیماری با استفاده از وسایل مشترک وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "80 درصد آرایشگاه های زنانه کرمانشاه بی خیال کار شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 درصد آرایشگاه های زنانه کرمانشاه بی خیال کار شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید