13 هزار و 500 میلیارد تومان؛ مجموع اعتبارات مدرسه سازی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: بیشترین سهم اعتبارات در امسال به تکمیل طرح های آموزشی مشارکتی با خیرین اختصاص دارد.

13 هزار و 500 میلیارد تومان؛ مجموع اعتبارات مدرسه سازی

مهراله رخشانی مهر گفت: ردیف های اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای طرح های سازمان نوسازی مدارس، در پیوست 1 بودجه سال جاری مجموعا 5800 میلیارد تومان است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بیشترین سهم اعتبارات مربوط به ردیف تکمیل پروژه های مشارکتی با خیرین است، اظهار کرد: براساس جدول قانون بودجه 1401، سال جاری ما امکان آغاز و احداث پروژه تازه را از محل منابع ملی نداریم.

رخشانی مهر اضافه کرد: طرح هایی که کلنگ زنی گردد از محل منابع استانی تامین اعتبار می گردد، که ابتدا در شورای برنامه ریزی شهرستان و بعد استان تصویب و ابلاغ شده است.

وی این فرایند را ناشی از بخشی نگری و اعمال نظر و سلیقه در برنامه ریزی و اجرای طرح ها دانست و از مدیران استانی خواست در این خصوص اعمال نظارت و مدیریت جدی داشته باشند.

وی مجموع اعتبارات مدرسه سازی را با احتساب ردیف های متفرقه 13 هزار و500 میلیارد تومان برشمرد و توضیح داد: آمادگی داریم از سر جمع این اعتبارات، تا جایی که امکان قانونی وجود داشته باشد به تکمیل طرح های دانشگاه فرهنگیان اختصاص دهیم و در سفر های استانی رییس جمهور نیز مصوبات خوبی برای این دانشگاه حاصل شده است.

رخشانی مهر در ادامه ابراز آمادگی کرد تجارب سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حوزه معماری ایرانی، اسلامی و طراحی فضا ها در اختیار دانشگاه فرهنگیان و کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان قرارگیرد و در زمینه فنی و اجرایی نیز مشاوره های مورد احتیاج داده گردد.

وبلاگ اسبیکو علمی پزشکی آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "13 هزار و 500 میلیارد تومان؛ مجموع اعتبارات مدرسه سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 هزار و 500 میلیارد تومان؛ مجموع اعتبارات مدرسه سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید