10 سرویس غذاخوری محبوب در خبرنگاران (تابستان 1402)

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خرید سرویس غذاخوری شیک و باکیفیت برای اغلب خانم هایی که در پی تهیه جهیزیه هستند یا قصد دارند تنوعی به سبک غذاخوری خود دهند، مجذوب کننده است و بدون شک بازار ایران هم با تنوعی بالایی از طرح ها و رنگ ها برای این نوع از سرویس ها رو به رو است. اما طبیعتا زیبایی همه آن چیزی نیست که هر فردی در پی آن است و کیفیت کار هم به همان مقدار مهم است. به همین علت هم در این نوشتار به شکل خلاصه 10 نمونه سرویس غذاخوری باکیفیت و در عین حال شیک را به شما معرفی می کنیم. گفتنی است که در صورت علاقه مندی به آنالیز نکات مهم در خرید یک سرویس غذاخوری مناسب توصیه می کنیم که مطلب جامع خرید سرویس غذاخوری را مطالعه کنید.

10 سرویس غذاخوری محبوب در خبرنگاران (تابستان 1402)

1. سرویس 26 پارچه آیروپال مدل یانا

یکی از سرویس های 26 پارچه، محبوب و با قیمتی مناسب سرویس 26 پارچه آیروپال مدل یانا است. این نوع کالای غذاخوری برای استفاده 6 نفر مناسب است و جنس آن شامل اوپال می گردد. این ست مجذوب کننده دارای 6 عدد بشقاب غذاخوری به وزن 470 گرم، 6 بشقاب خورشت خوری به وزن 390 گرم، 6 عدد پیاله، 6 پیش دستی، یک ظرف سالاد و یک عدد دیس است و شکلی دایره ای دارد. گفتنی است که این کالای پرفروش ساخت کشور ایران است.

2. سرویس 26 پارچه شانی طرح مربع مدل ژوبین

یکی دیگر از سرویس های غذاخوری باکیفیت بازار که علاوه بر کیفیت قابل استفاده در ماکروفر هم است، سرویس 26 پارچه شانی طرح مربع مدل ژوبین است. این ست مجذوب کننده برای استفاده 6 نفر مناسب است و ظروف آن شامل ظرف سالاد، دیس، بشقاب غذاخوری، بشقاب خورشت خوری، پیش دستی و پیاله می گردد. گفتنی است که جنس این محصولات اوپال است و جزو گزینه های کم وزن بازار با امکان شست وشو در ماشین ظرفشویی هم به شمار می رود.

3. سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل اسپاتی درجه عالی

اگر در پی گزینه ای خوش آب و رنگ با قیمتی کمتر هستید، سرویس غذاخوری 28 پارچه چینی زرین ایران می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این نوع ست از نوع 6 نفره و دکور آن با لعاب اجرا شده است. کلیه ظروف این نوع سرویس از جنس چینی است و قابلیت شست وشو در ماشین ظرفشویی را هم دارد. اقلام این سرویس شامل، بشقاب های خورشت خوری، غذاخوری، دیس، پیش دستی، پاله، نمک پاش و فلفل پاش می گردد.

4. سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل وگاس اوریت درجه یک

سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران نمونه ای کامل و باکیفیت در بین سرویس های متنوع بازار است که ویژگی های آن شامل طراحی خاص و مینیمال، جنس چینی، از نوع 6 نفره و با قابلیت استفاده در مایکروویو است. سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل وگاس اوریت درجه یک جزو محصولات چهار گوش به شمار میرود و دکور آن با لعاب اجرا شده است.

5. سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران مدل کواترو ورنیکا درجه عالی

سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران گزینه ای زیبا و از جنس چینی است که با توجه به قیمت و کیفیتی که دارد جزو محصولاتی با ارزش خرید بالا به شمار می رود. این نوع سرویس غذاخوری امکان قرارگیری در فر و مایکروویو را دارد و اقلام آن شامل سالادخوری، دیس، بشقاب غذاخوری، بشقاب خورشت خوری، پیش دستی، نمک پاش و فلفل پاش می گردد.

6. سرویس غذا خوری 25 پارچه آیروپال طرح کنگره مدل مهکامه

سرویس غذا خوری 25 پارچه آیروپال محصولی شش نفره و از جنس اوپال است که اقلام آن شامل دیس، بشقاب غذا خوری، بشقاب خورشت خوری، پیش دستی و پیاله می گردد. این سرویس زیبا جزو محصولات ساخت ایران است و وزن بشقاب های آن تنها به 450 گرم می رسد. بعلاوه در این سرویس یک عدد بشقاب غذاخوری و یک پیش دستی به عنوان اشانتیون وجود دارد.

7. سرویس غذاخوری 27 پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل مون بلان درجه عالی

اگر برای شما هم استفاده از بشقاب در مایکرووفر از اهمیت بالایی برخوردار است مطمئنا سرویس 27 پارچه چینی زرین ایران سری کواترو مدل مون بلان می تواند احتیاج شما را به خوبی برطرف کند. این سرویس چینی و از نوع شش نفره دارای دکوری لعابی است و جالب است بدانید جزو محصولات ایرانی بسیار باکیفیت به شمار می رود. گفتنی است که در این سرویس علاوه بر دیس، بشقاب های غذاخوری، خورشت خوری، پیش دستی و پیاله نمک پاش و فلفل پاش هم وجود دارد.

8. سرویس چینی 102 پارچه غذا خوری چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل ویلیج درجه یک

یکی از سرویس های پرفروش و مناسب برای پذیرایی از 12 نفر در سایت وبلاگ اسبیکو سرویس چینی 102 پارچه غذا خوری چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل ویلیج است. این سرویس زیبا جزو گزینه هایی با امکان قرار گیری در ماشین ظرفشویی و مایکروویو است و علاوه بر آن وزن چندان بالایی هم ندارد. به طور کلی اقلام موجود در این ست شامل سوپ خوری، ظرف سالاد، سالادخوری، دیس، بشقاب های غذاخوری، بشقاب های خورشت خوری، پیش دستی، قوری چای خوری، فنجان، نعلبکی، قندان، شکرریز، نمک پاش و فلفل پاش می گردد.

9. سرویس غذاخوری 35 پارچه چینی زرین ایران سری شهرزاد مدل کوئین درجه یک

اگر ظاهر سرویس های غذاخوری برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است توصیه می کنیم که نگاهی به سرویس های غذاخوری 35 پارچه چینی زرین ایران سری شهرزاد مدل کوئین بیاندازید. این نوع سرویس غذاخوری با کیفیتی بالا و ظاهری مجذوب کننده از جمله پرفروش ترین های سایت وبلاگ اسبیکو است و ویژگی های آن شامل جنس چینی، قابل استفاده در فر و یخچال، 35 پارچه، مناسب برای 6 نفر و با دکور لعابی می گردد. امکان شست وشو با دست و با ماشین ظرفشویی از دیگر مشخصه های این کالای خانگی است که با قیمت مناسبی هم به بازار ارائه شده است.

10. سرویس غذاخوری 30 پارچه چینی زرین ایران سری وینچی الیسه مدل زرین درجه عالی

سرویس غذاخوری 30 پارچه چینی زرین ایران آخرین محصول پرفروش ما در این فهرست است و مشخصات آن شامل شش نفره بودن سرویس، قابل استفاده در مایکروویو، 30 پارچه با امکان شست وشو در ماشین ظرفشویی می گردد. این مجموعه یک سرویس کامل برای پذیرایی از مهمان هاست و با توجه به قیمت و کیفیتی که دارد گزینه ای ایدئال برای خرید به شمار می رود.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 سرویس غذاخوری محبوب در خبرنگاران (تابستان 1402)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سرویس غذاخوری محبوب در خبرنگاران (تابستان 1402)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید