گزارش AFC درباره پیروزی 6 بر 2 الهلال مقابل پرسپولیس

به گزارش وبلاگ اسبیکو، کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تقابل مجذوب کننده الهلال با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

گزارش AFC درباره پیروزی 6 بر 2 الهلال مقابل پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به ملاقات های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و درباره ملاقات پرسپولیس با الهلال عربستان نوشت:

ملاقات 2 تیم، جدال واقعی میان 2 وزنه سنگین فوتبال آسیا به تعداد می آید. هر 2 تیم عظیمترین و برترین تیم های آسیا با پشتوانه هواداری زیاد هستند.

این رسانه در ادامه نوشت:

الهلال در این بازی در پی تکرار قهرمانی در سال 2019 است. تیم شهر ریاض پس از 2 دهه ناامیدی برای قهرمانی در سال 2019 سومین قهرمانی را جشن گرفت و می خواهد دوباره آن را تکرار کند. در مقابل پرسپولیس در این رقابت ها بی انگیزه نیست و بعد از 2 نایب قهرمانی در سال 2018 و 2020 و شکست مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی این بار در پی کسب اولین قهرمانی تاریخش در آسیا است.

این 2 تیم در تقابل با یکدیگر بازی های زیادی انجام داده و در لیگ قهرمانان آسیا تا به امروز 8 بار به مصاف یکدیگر رفته اند. آخرین بازی آن ها به سال 2017 برمی شود که در یک بازی رفت و برگشت الهلال پیروز شد با نتیجه عظیم 6 بر 2 پرسپولیس را شکست دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گزارش AFC درباره پیروزی 6 بر 2 الهلال مقابل پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش AFC درباره پیروزی 6 بر 2 الهلال مقابل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید