پاسخ پادووانی به نامه استقلالی ها که امروز به دستش رسید

به گزارش وبلاگ اسبیکو، بعد از انتشار مصاحبه پادووانی معین شد مسئولان استقلال امروز این نامه را برای وی ارسال کردند و او هم بلافاصله به این نامه واکنش نشان داده است.

پاسخ پادووانی به نامه استقلالی ها که امروز به دستش رسید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اسبیکو، لئناردو پادووانی امروز در تبادل نظر با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به خبری که کانال اطلاع رسانی باشگاه استقلال روز گذشته پیرامون پیغام سعادتمند به این بازیکن مدعی شد که هیچ نامه و پیغامی از طرف باشگاه استقلال دریافت ننموده و این اقدام مدیران باشگاه استقلال برای فریب طرفداران بوده است.

بعد از انتشار این مصاحبه باشگاه استقلال در صفحه رسمی خود در اینستاگرام تصویر نامه سعادتمند به این بازیکن را به تاریخ روز گذشته منتشر کرد. هر چند که در توضیحات این نامه این رسانه مجازی نوشت؛ پیغام احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال که روز چهارشنبه برای پادووانی به وسیله ایمیل و واتساپ ارسال گشت. درحالی در کانال رسمی باشگاه استقلال روز گذشته مدعی شده بودند که نامه ارسال شده است.

بعد از انتشار این نامه حدود 30 دقیقه قبل پادووانی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام خاطرنشان کرد که نامه را دریافت نموده است. وی نوشت: احمد سعادتمند عزیز:نامه شما را الان دریافت نموده و خواندم. در طول دوران مصدومیتم افراد زیادی از باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش وعده دروغ به من دادند. امیدوارم هر چیزی که در این نامه نوشته شده درست باشد، چون تا به امروز کسی برای من کاری ننموده است.

با صمیمانه ترین احترامات

لئوناردو پادوانی

با این پیغام تعیین شد که پادووانی امروز چهارشنبه بلافاصله بعد از دریافت نامه به آن پاسخ داد و اگر بنا بر ادعای کانال تلگرامی این باشگاه که روز گذشته خبر پیغام را منتشر نموده بود نامه دیروز باید ارسال می شد او مثل امروز همان روز سه شنبه پاسخ نامه مدیریت این باشگاه را می داد. پادووانی عصر امروز در پیغامی به خبرنگار فارس تاکید نمود که تا این لحظه هیچ پیغامی به دست وی نرسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پاسخ پادووانی به نامه استقلالی ها که امروز به دستش رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ پادووانی به نامه استقلالی ها که امروز به دستش رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید