عکس ، علی خطیر سرپرست استقلال شد ، استقلال اطلاعیه داد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، علی خطیر با انتخاب اعضای هیئت مدیره استقلال به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب شد.

عکس ، علی خطیر سرپرست استقلال شد ، استقلال اطلاعیه داد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، پس از گذشت 72 ساعت از استعفای حجت کریمی از سمت سرپرستی باشگاه استقلال، وزارت ورزش و جوانان به همراه سازمان خصوصی سازی، در پی آنالیز گزینه های مختلف برای جانشینی کریمی بودند که در نهایت علی خطیر برای حضور در این سمت انتخاب شد.

در شرایطی که گفته می شد استعفای حجت کریمی به صورت مجازی اعلام شده و نامه کتبی آن به دست مسئولین نرسیده، اما اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب تشکیل جلسه داد و در نهایت ضمن پذیرش کناره گیری کریمی، رأی به انتخاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال داد.

خطیر که پیش از این به عنوان معاون اجرایی دبیرکل فدراسیون فوتبال، معاون اجرایی باشگاه استقلال و عضو هیئت مدیره تراکتور مشغول فعالیت بوده است، حالا یکی از مهمترین مسئولیت های فوتبال کشور را برعهده گرفته و به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شده است.

بعد از انتخاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، رسانه رسمی باشگاه اطلاعیه ای را در این خصوص صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه ضمن اعلام خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه دلایل این انتخاب هم برشمرده شده است. باشگاه استقلال نوشته است: در جلسه ای که سه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال علیرضا خانی، مهدی افضلی و مهدی حیدرزاده در آن حاضر بودند، علی خطیر هم حضور داشت که بعد از آنالیز برنامه ها و شنیدن توضیحات وی، اعضا تصمیم گرفتند به اتفاق نظر او را به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب نمایند.

باید دید برنامه های خطیر برای مدیریت باشگاه استقلال چیست و چگونه از پس مسائل فراوان آبی پوشان برخواهد آمد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، علی خطیر سرپرست استقلال شد ، استقلال اطلاعیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، علی خطیر سرپرست استقلال شد ، استقلال اطلاعیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید