وزیر امور خارجه ایران وارد اسلام آباد شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تهران (پانا) - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به دعوت همتای پاکستانی خود در صدر یک هیات سیاسی و مالی به پاکستان سفر نموده است با استقبال مقامات وزارت امور خارجه این کشور شامگاه امشب وارد اسلام آباد شد.

وزیر امور خارجه ایران وارد اسلام آباد شد

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف که به دعوت همتای پاکستانی خود در صدر یک هیات سیاسی و مالی به پاکستان سفر نموده است با استقبال مقامات وزارت امور خارجه این کشور شامگاه امشب وارد اسلام آباد شد.

ظریف در خلال این سفر با مقامات ارشد پاکستانی ملاقات و پیرامون توسعه مناسبات دوجانبه، مسایل منطقه ای، دنیا اسلام و بین المللی گفت وگو و گفتگو خواهد نمود.

خطیب زاده روز گذشته در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از سفر وزیر امور خارجه به پاکستان در راس یک هیات سیاسی - مالی اطلاع داد.

وزیر امور خارجه روز گذشته نیز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: گفت وگوهای سطح بالا در موضوعات دوجانبه و چندجانبه با برادرانم وزیر امور خارجه شاه محمود قریشی، فرمانده ارتش ژنرال باجوا و نخست وزیر عمران خان، فردا در پاکستان انجام خواهد شد.

ظریف ادامه داد: این ملاقات پس از گرامیداشت روز اقبال لاهوری به عنوان محقق عظیم دنیا اسلام، شاعر بین المللی و مروج خستگی ناپذیر اتحاد مسلمانان که دو ملت ما را به هم پیوند داده است، صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزیر امور خارجه ایران وارد اسلام آباد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر امور خارجه ایران وارد اسلام آباد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید