نخستین تصاویر رسمی گوشی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ

به گزارش وبلاگ اسبیکو، شایعه شده است که سامسونگ در ماه آگوست میزبان رویداد Galaxy Unpacked خواهد بود و انتظار می رود محصولاتی همچون گلکسی واچ 5 و گلکسی بادز 2 پرو را به همراه نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو خود یعنی گلکسی Flip 4 و گلکسی Fold 4 معرفی کند.

نخستین تصاویر رسمی گوشی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ

به گزارش وبلاگ اسبیکو، اکنون پیش از مراسم رونمایی، نخستین تصاویر رسمی گلکسی Z Flip 4 منتشر شده است که ظاهر و طراحی جانبی آن را به نمایش می گذارد. در رندر های منتشر شده تغییرات عمده ای در طراحی گلکسی زد فلیپ 4 مشاهده نمی شود. با این حال به نظر می رسد این گوشی دکمه های بزرگتر، برآمدگی دوربین بارزتر و بدنه ضخیم تری را در مقایسه با نسل فعلی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 ارائه می دهد.

طراحی ضخیم تر این گوشی احتمالا به دلیل بهبود ظرفیت باتری خواهد بود. طبق شایعاتی که تا به امروز منتشر شده است، گلکسی زد فلیپ 4 با صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس AMOLED و نرخ تازه سازی 120 هرتز ارائه خواهد شد. این گوشی همچنین دارای یک صفحه نمایش ثانویه 2.1 اینچی بیرونی با با پنل sAMOLED خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ 4 با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی را ارائه خواهد داد. این گوشی به یک دوربین پشتی دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین سلفی آن نیز احتمالا یک دوربین 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو

به "نخستین تصاویر رسمی گوشی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر رسمی گوشی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید