نامه نگران کننده گل محمدی به باشگاه پرسپولیس، معضل بزرگ برای سرخ ها و آخرین اخطار یحیی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، گل محمدی برنامه تمرینی خود و اردوی تیمش را از قبل معین نموده بود اما با تأخیر در شروع تمرینات، احتمالاً برنامه های تاکتیکی او هم به ریخته است.

نامه نگران کننده گل محمدی به باشگاه پرسپولیس، معضل بزرگ برای سرخ ها و آخرین اخطار یحیی

به گزارش وبلاگ اسبیکو قرار بود تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز گذشته در تهران آغاز گردد اما زمان آغاز این تمرینات چند روز به تعویق افتاد. برخلاف سایر تیم ها که فعالیت خود را در جابجایی آغاز نموده اند باشگاه پرسپولیس تا لحظه انتشار این خبر به جز تمدید قرارداد 3مربی خارجی اش اقدام دیگری انجام نداده که این موضوع نگرانی طرفداران پرسپولیس را در پی داشته است.

گل محمدی برنامه تمرینی خود و اردوی تیمش را از قبل تعیین نموده بود اما با تأخیر در آغاز تمرینات، احتمالاً برنامه های تاکتیکی او هم به ریخته است.

در پی همین موضوع یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در یکی دو روز گذشته نامه اخطار به مدیران باشگاهش داده و از شرایطی که در آن قرار گرفته است گله نموده است. عدم تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته، عدم تسویه حساب با بازیکنانی که 3 جام کسب نموده اند، عدم جذب بازیکنان تازه، عدم آغاز تمرینات در موعد مقرر و ... گلایه هایی که سرمربی پرسپولیس نسبت به شرایط این باشگاه اعلام نموده و خواهان تعیین شدن شرایط در همه امور شده است.

گل محمدی پیش از این، این مسائل را به صورت شفاهی اعلام نموده بود اما حالا که متوجه شده شرایط درست نشده به صورت مکتوب این موارد را به اطلاع مدیران باشگاه رسانده است.

حالا باید دید که مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پرسپولیس نسبت به گلایه های سرمربی تیم خود چه واکنشی خواهند داشت آن هم در حالیکه گفته می گردد مسائل مالی به زودی معضل بزرگ پرسپولیس خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "نامه نگران کننده گل محمدی به باشگاه پرسپولیس، معضل بزرگ برای سرخ ها و آخرین اخطار یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه نگران کننده گل محمدی به باشگاه پرسپولیس، معضل بزرگ برای سرخ ها و آخرین اخطار یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید