مشکل عظیم مقابل تیم ملی فوتسال

به گزارش وبلاگ اسبیکو، کادر فنی تیم ملی فوتسال با مشکل عظیم ابهام در زمان آغاز لیگ برتر فوتسال روبرو است.

مشکل عظیم مقابل تیم ملی فوتسال

به گزارش وبلاگ اسبیکو، مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتسال هفته گذشته برگزار گردید و در حاشیه این اردو محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید نمود که شرایط آمادگی بازیکنان با توجه به تعطیلی چند ماهه چندان مناسب نیست و امیدوار است لیگ برتر زودتر برگزار گردیده تا آمادگی بازیکنان هم بهبود پیدا کند.

پیش از این سازمان لیگ فوتسال اعلام نموده بود که در کوشش است تا فصل جدید رقابت ها را از شهریور ماه برگزار کند اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

با توجه به برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در آبان، آغاز لیگ از شهریور می تواند بازیکنان را برای حضور در تمرینات و سپس مسابقات تیم ملی به شرایط مطلوبی برساند اما با توجه به شرایط بیماری کرونا برگزاری مسابقات در این تاریخ قطعی به نظر نمی رسد.

سازمان لیگ فوتسال همچینن طرحی در نظر دارد که طی آن، این فصل لیگ برتر به صورت مجتمع و در دو گروه شمال و جنوب برگزار گردد که این شیوه نیز قطعی نیست.

ناظم الشریعه برنامه های تمرینی خود را بر اساس آغاز مسابقات لیگ تدوین نموده و به همین دلیل هر گونه تغییر در زمان و نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر به برنامه های تیم ملی فوتسال هم لطمه می زند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشکل عظیم مقابل تیم ملی فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل عظیم مقابل تیم ملی فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید