شایسته مساوی هم نبودیم، پس از 5 قهرمانی جلوی تیم سنگ اندازی می شود

به گزارش وبلاگ اسبیکو، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم آلومینیوم شایستگی برد را داشت به این تیم تبریک می گویم. حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید. از موقعیت ها هم خوب استفاده کرد. امروز شایسته مساوی هم نبودیم.

شایسته مساوی هم نبودیم، پس از 5 قهرمانی جلوی تیم سنگ اندازی می شود

وی ادامه داد: شرمنده مردم و هواداران شدیم. بازی خوب و با کیفیتی ارائه نکردیم. حرف زیادی نداریم، ولی باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم. ما باید تلاش کنیم فقط بهتر شویم. این کاری است که باید در روزهای آینده انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس بیان نمود: باید درس زیادی از این بازی بگیریم. ما سال گذشته به آلومینیوم باختیم، ولی بعد در شش بازی پیروزی شدیم. الان هم اتفاقات شبیه سال گذشته است. فقط باید سعی کنیم بهتر شویم و بیشتر تلاش کنیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد بازیکنان این تیم از نظر روحی مشکل دارند، بیان نمود: دنبال بهانه نیستیم اما اتفاقاتی که برای پرسپولیس در ماه های اخیر افتاده کار را برای تیم سخت کرده است. بعد از پنج دوره قهرمانی جلوی تیم سنگ اندازی زیادی می شود و دوست ندارند این پیروزیت ها ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: وقتی اتفاقات پرسپولیس را کنار هم می گذاریم فقط یک دلیل می تواند داشته باشد و آن هم این است که اجازه ندهند این تیم پیروز شود. امیدوارم اشتباه کنم، ولی شاید خود من هم یکی از پروژه ها برای شکست و نابودی پرسپولیس باشم!

سرمربی پرسپولیس در مورد امکان کسب سهمیه آسیا از طریق آلومینیوم اراک گفت: بازیکنان آلومینیوم امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتند و به آنها خسته نباشید می گویم اگر بیرون از خانه هم قوی باشند می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

گل محمدی در خاتمه با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه بیان نمود: کرونا باید بهتر از این مدیریت می شد، ولی در هر صورت تصمیم گیری ها مشخص است که بعضاً اشتباه هم بوده است. قای رئیسی هم خیلی تلاش می کنند که واکسیناسیون همه گیر شود. اتفاقات خوبی در چند وقت اخیر افتاده است. امیدوارم مردم هم رعایت کنند تا بتوانیم از وجود هواداران هم استفاده کنیم. چون ما بیشترین هوادار را داشتیم، نبود تماشاگران در کل به ضرر تیم ما بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شایسته مساوی هم نبودیم، پس از 5 قهرمانی جلوی تیم سنگ اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایسته مساوی هم نبودیم، پس از 5 قهرمانی جلوی تیم سنگ اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید