مشاوران املاک متاورسی خانه خراب شدند

به گزارش وبلاگ اسبیکو به نقل از فیوچریسم، در سال گذشته درآمدهای این پلتفرم کاملاً کاهش یافته و تنها تعداد انگشت شماری از کاربران واقعاً املاک و مستغلات مجازی یا تکه هایی از زمین را در دنیای مجازی مذکور معامله می نمایند که قابلیت تبادل آن در قالب ان اف تی وجود دارد.

مشاوران املاک متاورسی خانه خراب شدند

بر همین اساس، تنها بین 20 تا 30 نفر به صورت هفتگی اقدام به خرید و فروش ملک در دیسنترالند می نمایند که مبلغی حدود 50000 دلار ارزش دارد. با توجه به اینکه از اواخر سال 2021 تا اوایل سال 2022 میلیون ها نفر در این پلتفرم فعال بودند، این یک افت شدید است.

مسائل دیسنترالند نشانه کاهش بسیار شدید علاقه به مالکیت املاک مجازی است. سال گذشته، معین شد دیسنترالند تنها 38 کاربر فعال در بازه های زمانی 24 ساعته داشته که با توجه به ارزش چند میلیارد دلاری این شرکت در بازار، رقم بسیار پایینی بود. پلتفرم های دیگر از جمله سندباکس نیز به طور جدی در کوشش برای جذب تعداد زیادی کاربر بوده اند.

دیسنترالند اخیراً یک رویداد هفته مد را با مشارکت شرکت های مشهور تجاری برگزار کرد. اما تعداد مشارکت نمایندگان در آن از بیش از 100 هزار نفر در سال گذشته به تنها 26 هزار کاربر در امسال رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشاوران املاک متاورسی خانه خراب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاوران املاک متاورسی خانه خراب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید