مس رفسنجان تا ملاقات با پرسپولیس در تهران می ماند، احتمال بالای میزبانی استادیوم شهدای مس در ملاقات با نفت

به گزارش وبلاگ اسبیکو، استادیوم شهدای مس رفسنجان کم کم مهیای میزبانی از دیدارهای به جامانده لیگ برتر فوتبال می گردد.

مس رفسنجان تا ملاقات با پرسپولیس در تهران می ماند، احتمال بالای میزبانی استادیوم شهدای مس در ملاقات با نفت

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ اسبیکو، اعضای تیم مس رفسنجان که روز 4 اسفند در اراک میهمان آلومینیوم خواهند بود، تمرینات خود را در تهران برگزار می نمایند تا در آستانه این مسابقه، به استان مرکزی سفر نمایند.

با توجه به برنامه لیگ برتر، شاگردان محمد ربیعی روز 9 اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می فرایند. نارنجی پوشان پس از ملاقات با آلومینیوم به تهران بازمی گردند و تا ملاقات با پرسپولیس در مرکز خواهند ماند.

بعلاوه ورزشگاه شهدای مس رفسنجان روزهای پایانی آماده سازی خود را پشت سر می گذارد. مطابق اعلام معاون فنی باشگاه مس رفسنجان، این ورزشگاه به احتمال بسیار زیاد مسئله ای برای میزبانی از ملاقات مس و نفت مسجدسلیمان در روز 15 اسفند را ندارد. در صورت آماده نشدن ورزشگاه برای این مسابقه، ورزشگاه شهدای مس در ملاقات مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در روز 27 اسفند مجدداً بازگشایی خواهد شد.

علی علیزاده در گفت وگو با وبلاگ اسبیکو، این خبر را تأیید کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مس رفسنجان تا ملاقات با پرسپولیس در تهران می ماند، احتمال بالای میزبانی استادیوم شهدای مس در ملاقات با نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس رفسنجان تا ملاقات با پرسپولیس در تهران می ماند، احتمال بالای میزبانی استادیوم شهدای مس در ملاقات با نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید