مرکز مستشاری ایران ترکیه رابه برخوردعقلانی با موضوع ادلب دعوت کرد

به گزارش وبلاگ اسبیکو به نقل از المیادین، مرکز مستشاری ایران در سوریه ترکیه را به برخورد عقلانی با موضوع ادلب و بر اساس مصلحت مردم این کشور دعوت کرد.

مرکز مستشاری ایران ترکیه رابه برخوردعقلانی با موضوع ادلب دعوت کرد

در بیانیه مرکز مستشاری ایران که توسط شبکه خبری المیادین منتشر شده، آمده است: علیرغم مواضع دفاعی ما، ارتش ترکیه به وسیله هوا و پشتیبانی آتش خود ما را هدف قرار داده است.

مرکز مستشاری ایران در سوریه با بیان اینکه واسطه هایی را برای توقف این شیوه و تجاوزات ارسال نموده است، اضافه نمود: اما ارتش ترکیه این درخواست را نادیده گرفته و همچنان به گلوله باران توپخانه ای مواضع، مراکز و پایگاه های ما ادامه می دهد و توپخانه ارتش سوریه به این اقدام پاسخ داده و ما به شکل مستقیم واکنش نشان نداده ایم.

در بیانیه مرکز مستشاری ایران آمده است: ما از صبح امروز به نیروهای خود ابلاغ کردیم که نیروهای ترکیه را داخل ادلب به منظور حفظ جان آنها هدف قرار ندهند.

این مرکز همچنین ضمن درخواست از نظامیان ترکیه برای رفتار عقلانی، اضافه نمود: نیروهای ترکیه ماه هاست در تیررس نیروهای ما هستند و می توانستیم انتقام بگیریم اما به دستور فرماندهان خود این اقدام را نکردیم.

مرکز مستشاری ایران در سوریه همچنین همگان را به تدبیر و درک خطرات زیاد ادامه تجاوز به سوریه دعوت نموده و از مردم ترکیه خواسته است به فرماندهان و رهبران ترکیه برای حفظ آرامش و جلوگیری از ریخته شدن خون نظامیان ترکیه در خاک سوریه فشار بیاورند.

این مرکز همچنین آورده است که علیرغم شرایط سخت کنونی به حمایت از مردم، دولت و ارتش سوریه ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مرکز مستشاری ایران ترکیه رابه برخوردعقلانی با موضوع ادلب دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز مستشاری ایران ترکیه رابه برخوردعقلانی با موضوع ادلب دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید