مدل های تازه میز عسلی سلطنتی در مقدار های تک و چندتایی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، اتاق پذیرایی تنها اتاق در خانه است که مختص میهمانان تزیین و چیده می گردد. هر چه چیدمان زیباتر باشد، نشان از احترام زیاد میزبان به میهمان دارد. سبک مبل سلطنتی همراه میز جلو مبلی و میز عسلی سلطنتی قطعا یکی از زیباترین طرح های مبلمان را شامل می گردد. البته بعضی فراوری نمایندگان مدل هایی بدون میز عسلی عرضه می نمایند یا اینکه تعداد میزها نسبت به تعداد مبل و میهمانان حاضر کم است، در نتیجه باید بفکر خرید مدل های هم سبک با طراحی فاخر بود. در این مطلب تعدادی از زیباترین مدل های میز عسلی در سبک سلطنتی را خدمت شما عزیزان معرفی خواهم کرد.

مدل های تازه میز عسلی سلطنتی در مقدار های تک و چندتایی

میز عسلی شاید مفیدترین میز پذیرایی باشد، چرا که کار پذیرایی از میهمانان را برای ما بسیار راحت تر می نماید. شاید برایتان پیش آمده باشد که موقع تعارف چای یا میوه و تنقلات، فضای کافی برای قرار دادن ظروف میهمان، طوری که براحتی در دسترسش باشد وجود ندارد. حضور تعداد کافی میز عسلی در این شرایط این مشکل عظیم را به سادگی حل خواهد نمود. از آنجایی که بیشتر خانه دارهای ایرانی هوادار مبلمان سلطنتی و لوکس هستند، در این مطلب با چندین مدل شیک میز عسلی سلطنتی آشنا خواهید شد.

آپارتمان های کوچک وقتی با مبلمان سلطنتی پر می شوند دیگر فضای کمی برای قرار دادن میز جلو مبلی باقی می ماند. این میز ها بخاطر حجیم بودن رفت و آمد اطراف مبلمان را بی نهایت سخت و سخت می نمایند. این موضوع می تواند باعث دردسر خودتان و میهمانانتان گردد. برای جلوگیری از این مشکل، می توانید از چند ست کوچک میز عسلی سلطنتی در اطراف مبلمان بهره ببرید تا هم دکوراسیون اتاق پذیرایی بهم نخورد و هم مسئله ای در رفت و آمد نداشته باشید.

خوبی میزهای عسلی این است که جای زیادی اشغال نمی نمایند، اما در عوض استایل و زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق پذیرایی می دهد. برای فضاهای کوچک توصیه می گردد از میز عسلی سلطنتی با رویه شیشه ای بهره ببرید، چرا که رویه شفاف باعث میگردد فضای پذیرایی، گرفته دیده نگردد. رویه های شیشه ای شاید به مزاق خیلی ها خوش نیاید، خصوصا وقتی صحبت از مبل های سلطنتی می گردد، همگی انتظار رویه سنگ مرمر یا چوب طبیعی دارند. اما همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید طرح های بسیار زیبایی از این مدل ها فراوری و طراحی می گردد.

یک آپشن دیگر برای پذیرایی های کوچک انتخاب میزهای عسلی تک پایه است. این میزها هم درست مانند مدل های شیشه ای به خاطر ظاهر بازترشان باعث می شوند فضای پذیرایی خیلی دلگیر و گرفته دیده نگردد. از لحاظ استایل و سبک طراحی هم خیالتان راحت باشد. مدل های تک پایه از لحاظ زیبایی و کارایی چیزی از مدل های چهارپایه کم ندارند.

درست است که بیشتر زیبایی میزهای سلطنتی بخاطر پایه های نقش و نگار دار آنهاست. اما برای فضاهای کوچک پایه های حجیم و نقش دار ممکن است عوض تاثیر مثبت، تاثیر منفی روی فضا بگذارند. برای چنین فضاهایی توصیه می گردد تا جایی ممکن از میز عسلی سلطنتی با پایه های باریک بهره ببرید. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید بعضی مدل ها، لبه میز نوعی محافظ با تزیینات زیبا قرار گرفته که از افتادن لوازم روی میز جلوگیری می نماید. موردی که با توجه به فضای کم روی میز های عسلی، بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

بجای خریدن ست چندتایی میز عسلی سلطنتی، می توانید از بین مدل های دو و سه طبقه هم بهره ببرید. راه چارهی عالی برای حدبیشتر نمودن فضای نگهداری لوازم پذیرایی در مساحتی بسیار کم. این شیوه باعث صرفه جوبی در هزینه، و همینطور اشغال فضای کمتر می گردد. از لحاظ زیبایی ظاهری هم خیالتان راحت باشد، بنظرم چنین مدل هایی نظر میهمانان را بیشتر از مدل های یک طبقه و معمولی جلب می نماید. شکل های زیر تعدادی از این طرح های زیبا را نشان می دهد.

البته همواره از میزهای عسلی برای پذیرایی استفاده نمی گردد، مواقعی که میهمانی به خانه نمی آید، میزهای عسلی معمولا در گوشه ای جمع می شوند. اما از این میزها برای قرار دادن لوازم دکوری سلطنتی هم استفاده می گردد. در حقیقت این میزها به گونه ای نقش کامل نماینده دکوراسیون لوکس اتاق پذیرایی را ایفا می نمایند. کافی است یک دکوری لوکس، مانند آباژور یا گلدان سلطنتی روی آن قرار دهید تا زیبایی اتاق پذیرایی تان چندبرابر گردد.

برای پذیرایی های عظیم و مجلل خرید ست میز عسلی سه یا چهارتایی تنها راه چاره مناسب است. چون معمولا مبلمان در فاصله زیادی از هم قرار می گیرند، باید برای هر سمت حداقل یک میز عسلی سلطنتی در نظر گرفت تا هم پذیرایی از میهمانان به سهولت انجام بگیرد و هم ظاهر پذیرایی هارمونی بیشتری پیدا کند. ست های میز عسلی معمولا سه تایی هستند اما بعضی فراوری نماینده ها ست های چهارتایی میز عسلی را هم فراوری می نمایند. شکل های زیر تعدادی از طرح های شکیل و لوکس را نشان می دهد.

منبع: اتاق

به "مدل های تازه میز عسلی سلطنتی در مقدار های تک و چندتایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های تازه میز عسلی سلطنتی در مقدار های تک و چندتایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید