لوکا مقابل شاگرد سابق، پرسپولیس به دنبال تداوم پیروزی ها

به گزارش وبلاگ اسبیکو، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با دو ملاقات شروع می گردد.

لوکا مقابل شاگرد سابق، پرسپولیس به دنبال تداوم پیروزی ها

به گزارش وبلاگ اسبیکو، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز (آدینه) با دو ملاقات در بوشهر و تبریز شروع خواهد شد.

ماشین سازی تبریز - پرسپولیس ساعت 20:15

دو تیم ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران ملاقات ابتدایی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال را برگزار می نمایند و شاگردان رضا مهاجری سرمربی جدید ماشین سازی در تبریز میزبان قرمزپوشان پایتخت خواهند بود. پرسپولیسی ها با بردی که در ملاقات قبل خود مقابل شاهین بوشهر به دست آوردند با 53 امتیاز و اختلاف 12 امتیازی در مقایسه با تیم دوم در صدر قرار دارند و شاگردان رضا مهاجری با 24 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته اند.

ماشین سازی پس از چهار باخت متوالی به دنبال برد و شکستن فرایند باخت هایش است تا با تیم های پایین جدولی فاصله بگیرد اما شاگردان گل محمدی که به راحتی امتیاز از دست نمی دهند، در کوشش برای ثبت بردی دیگر به میدان خواهند رفت.

شاهین شهرداری بوشهر - ذوب آهن ساعت 21:00

تیم انتهای جدول شاهین بوشهر که در ملاقات گذشته خود مقابل پرسپولیس شکست خورده بود در بوشهر باید پذیرای ذوب آهن اصفهان باشد. دو تیمی که هفته گذشته مقابل حریفان خود تن به شکست داده اند، خود را سخت آماده این ملاقات نموده اند تا بتوانند با کسب سه امتیاز شرایط خود را در جدول رده بندی لیگ برتر بهبود ببخشند.

نکته قابل توجه این ملاقات حضور لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی ذوب آهن اصفهان روی نیمکت این تیم در مقابل شاگرد خود مهرداد کریمیان است که هر دوی آن ها به تازگی راهنمایی تیم هایشان را به عهده گرفته اند و این جدال را جذاب تر از قبل خواهد نمود.

شاهین بوشهر با 17 امتیاز در انتهای جدول و رده شانزدهم واقع شده است و ذوب آهن با 22 امتیاز صندلی یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لوکا مقابل شاگرد سابق، پرسپولیس به دنبال تداوم پیروزی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکا مقابل شاگرد سابق، پرسپولیس به دنبال تداوم پیروزی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید