فرمانده یگان ویژه اصفهان: طرفداران سپاهان مقابل حرکت اتوبوس این تیم را نگرفتند، امنیت مثال زدنی بود

به گزارش وبلاگ اسبیکو، فرمانده یگان ویژه استان اصفهان تأکید کرد که امنیت در هتل تیم فوتبال سپاهان برقرار بود و کسی از میان طرفداران مانع حرکت اتوبوس آنها نبود.

فرمانده یگان ویژه اصفهان: طرفداران سپاهان مقابل حرکت اتوبوس این تیم را نگرفتند، امنیت مثال زدنی بود

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سرهنگ نورعلی، فرمانده یگان ویژه استان اصفهان در مورد اینکه آیا برای حرکت اتوبوس تیم فوتبال سپاهان از هتل به استادیوم نقش دنیا مسئله ای وجود داشت یا نه، گفت: تا ساعت 10:30 صبح کسی به ما اعلام نکرد بازی بدون تماشاگر است یا با تماشاگر. ما دو سناریو برای با تماشاگر بودن یا بدون تماشاگر بودن بازی داشتیم. بعضی از تماشاگران هم از فروخته شدن بلیت و بدون تماشاگر برگزار شدن بازی، گلایه داشتند.

وی اضافه کرد: در مورد بحث هتل سپاهان و ... در اختیار نیروی انتظامی استان بود. آمادگی نیروی اضافه هم داشتیم که حتی برای اسکورت تیم ها که وظیفه ما نیست، این کار را انجام دهیم. آمادگی صد درصد برای این بازی را داشتیم، اما سپاهانی ها آمدن شان به زمین را به تأخیر انداختند و قرار شد ما به یگان امداد یاری و تیم را به استادیوم اسکورت کنیم. هیچ تعرضی هم به تیم یا طرفداران سپاهان نشد.

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان گفت: هیچ برخوردی با طرفداران سپاهان چه از سوی نیروهای امدادی و چه از سوی نیروهای انتظامی صورت نگرفت. حتی از سوی طرفداران سپاهان هم برای جلوگیری از حرکت اتوبوس صورت نگرفت و امنیت در محل هتل مثال زدنی بود. همه چیز آماده بود که مسابقه فوتبال دو تیم انجام گردد.

به گزارش وبلاگ اسبیکو، ملاقات تیم های سپاهان و پرسپولیس از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر قرار بود از ساعت 16:15 شروع گردد که با وجود یک ساعت تأخیر در زمان برگزاری مسابقه، سپاهانی ها در زمین حاضر نشدند تا بازی برگزار نگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرمانده یگان ویژه اصفهان: طرفداران سپاهان مقابل حرکت اتوبوس این تیم را نگرفتند، امنیت مثال زدنی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده یگان ویژه اصفهان: طرفداران سپاهان مقابل حرکت اتوبوس این تیم را نگرفتند، امنیت مثال زدنی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید