عنایتی: 10 نفره شدن فولاد سیستم ما را به هم ریخت

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سرمربی طرفدار می گوید 10 نفره شدن حریف، سیستم کاری آن ها را به هم زد.

عنایتی: 10 نفره شدن فولاد سیستم ما را به هم ریخت

به گزارش وبلاگ اسبیکو، رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال طرفدار در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان که با شکست یک بر صفر تیمش انجامید، اظهارکرد: وقتی نتیجه را واگذار می کنی، صحبتی باقی نمی ماند. امروز تیم ما خیلی خوب بازی کرد و شرایط خوبی داشت و مقابل یک تیم حرفه ای با یک مربی بسیار خوب بازی کردیم.

وی بیان نمود: تمام تلاشمان را کردیم تا با امتیاز از اهواز برویم. می دانستیم که فولاد روی ضربات ایستگاهی برنامه دارد و به بازیکنان هم گفته بودیم اما گل خوردیم. فکر می کنم 10 نفره شدن فولاد سیستم کار ما را به هم ریخت.

سرمربی تیم فوتبال طرفدار گفت: من عادت ندارم از داوری صحبت کنم اما معمولا داوران وقتی کاری انجام می دهند، صد کار دیگر انجام می دهند تا آن یک کار را جبران نمایند و این برای من عجیب است. یاری داوری که کنار من ایستاده بود، 200 بار در گوشی به داور گفت که خطا بود، خطا بود اما انگار داور نمی خواست و قبول نداشت. نمی دانم چه اتفاقی می خواهد بیفتد و این را متوجه نمی شوم ولی داور برای کارت دادن سریعا متوجه می گردد. نمی دانم آن زمان گوشی قطع بود یا کلا صدا نبود.

وی اضافه کرد: بعضی دوستان فکر می نمایند چون تیم ما از لیگ یک آمده است هر کاری می توانند با آن انجام دهند که این طور نیست و ما آن قدر قوی می شویم که با این چیزها مبارزه کنیم. اینقدر اعتماد و اعتقاد به بازیکنانم دارم که مطمئنم می توانیم از شرایط موجود خارج شویم. ضمن این که اتفاق خاصی هم برای ما نیفتاده و تمام تلاشمان را می کنیم تا از این شرایط خارج شویم. سیاست باشگاه این است که تیم سال جاری در لیگ بماند که من قول می دهم این اتفاق رقم بخورد.

عنایتی مطرح نمود: به دوست خوبم آقای نکونام هم تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه با فولاد پیروز باشد و این برد مبارکشان باشد.

وی در سرانجام نیز بیان نمود: وقتی تیم عقب جمع می گردد، فضاها گرفته می گردد. 10 بازیکن تیم فولاد موقعی که توپ از دست می دادند، عقب می آمدند و فضا گرفته می شد. اگر محمد قاضی را داشتیم شاید شرایطمان متفاوت می شد و کار دیگری انجام می دادیم اما چون سرزن نداشتیم مجبور شدیم در عمق بازی کنیم که چند خطر نصف و نیمه هم توانستیم ایجاد کنیم اما کولیبالی و یک بازیکن دیگر فولاد باتجربه بودند و می دانستند ما می خواهیم چه کار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عنایتی: 10 نفره شدن فولاد سیستم ما را به هم ریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: 10 نفره شدن فولاد سیستم ما را به هم ریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید