عدنان: بازی با ایران آسان نیست اما عراق به جام جهانی می رود

به گزارش وبلاگ اسبیکو، مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال عراق امیدوار است این تیم بتواند بعد از مدت ها به جام جهانی راه یابد.

عدنان: بازی با ایران آسان نیست اما عراق به جام جهانی می رود

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ اسبیکو به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، علی عدنان مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال عراق که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد درباره شرایط تیم کشورش در انتخابی جام دنیای و صعود به دور بعدی رقابت ها گفت: همانطور که بار ها گفته ام، ما تیم خوبی داریم. بازیکنان جوانی داریم که بار ها توانستند در ترکیب قابلیت هایشان را نشان دهند. مربی خوبی داریم و تا به امروز واقعاً خوب کار نموده ایم. به همین دلیل است که ما در گروه مقدماتی خود اول هستیم. در گروه ما بازی مقابل ایران، که به طور منظم در جام دنیای حضور دارد، یا حتی برابر بحرین کار آسانی نیست. راهیابی به جام دنیای برای کشوری که سال ها در یک جام دنیای بازی ننموده کار آسانی نیست. اما ما اعتماد به نفس لازم برای صعود به جام دنیای بعدی در قطر را داریم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: در حال حاضر شرایط برای همه تیم های ملی دنیا بسیار سخت است. تا سال آینده بازی ها برگزار نمی گردد و این شرایط سختی را برای همه تیم ها ایجاد می نماید.

عدنان درباره بازی های جام دنیای گفت: قطر کشور کوچکی است و مسافت بین استادیوم ها و شهر ها خیلی کم است و به همین خاطر تیم ها زمان بیشتری برای استراحت خواهند داشت و بازی ها بهتر و شاداب تر برگزار می گردد. این جام دنیای با دوره های قبل جام دنیای متفاوت خواهد بود. قطر کشور امن و خوبی است و قطعا به خوبی از عهده میزبانی جام دنیای 2022 برخواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عدنان: بازی با ایران آسان نیست اما عراق به جام جهانی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدنان: بازی با ایران آسان نیست اما عراق به جام جهانی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید