جورجینیو: توپ طلا نه، به فکر بردن جام جهانی هستم

به گزارش وبلاگ اسبیکو، جورجینیو رویای قهرمانی در جام جهانی با ایتالیا را در سر می پروراند در حالی که پتانسیل بردن توپ طلا را نادیده گرفت.

جورجینیو: توپ طلا نه، به فکر بردن جام جهانی هستم

به گزارش وبلاگ اسبیکو و به نقل از بی ساکر، جورجینیو، هافبک چلسی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با مردان توماس توخل و یورو 2020 با ایتالیا، از افتخارات باشگاه و کشورش لذت برد و تنها دهمین بازیکنی شد که در همان سال به دبل باشگاهی و ملی دست یافت. عملکرد او در این دو رقابت باعث شد تا او در ماه آگوست به عنوان برترین بازیکن مرد سال یوفا انتخاب گردد.

سه نفر برتر این جایزه برای اولین بار در 11 سال منحصراً از هافبک ها تشکیل شده بودند.

با توجه به جام جهانی 2022 قطر، جورجینیو قهرمانی در این تورنمنت را آرزوی مادام العمر خود توصیف کرد و در عین حال مطمئن نبود که چه کسی مدعی توپ طلا خواهد شد. جورجینیو در پاسخ به اسکای اسپورت ایتالیا در پاسخ به سوالی درباره جایزه فردی گفت: راستش نمی دانم چه کسی توپ طلا را می برد و از خودم مطمئن نیستم. رویای من این است که در جام جهانی قهرمان شوم. هرگز تصور نمی کردم تا این حد پیش بروم، اما آرزو داشتم و تمام کاری که انجام داده ام این است که رویایم را تعقیب کنم، اکنون دارم آن را زندگی می کنم و به آن افتخار می کنم.

وقتی از جورجینیو در خصوص فرم باشگاهی اش سوال شد، پاسخ داد: ما در جهت درستی هستیم، سخت کار می کنیم و باید همین طور ادامه دهیم. هرچه بیش تر با هم کار کنید، بیش تر درک می کنید که باید چه کاری انجام دهید، حرکات نو را یاد می گیرید و ذهنیتی برنده ایجاد می کنید. همه این ها به شما استحکام واعتماد به نفس می دهد و باعث می گردد به عنوان یک گروه رشد کنید و این چیزی است که در چلسی اتفاق می افتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جورجینیو: توپ طلا نه، به فکر بردن جام جهانی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جورجینیو: توپ طلا نه، به فکر بردن جام جهانی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید