صدور بیش از 24 هزار برگ معاینه فنی خودروهای سنگین در سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از صدور 24 هزار و 204 برگ معاینه فنی وسائط نقلیه عمومی جاده ای در 10 ماهه امسال در این استان اطلاع داد.

صدور بیش از 24 هزار برگ معاینه فنی خودروهای سنگین در سیستان و بلوچستان

ایوب کرد در گفت وگو با وبلاگ اسبیکو اضافه نمود: از مجموع 30 هزار و 219 مراجعه نماینده به مراکز معاینه فنی استان در این مدت، 24 هزار و 204 وسیله نقلیه عمومی جاده ای برگ معاینه فنی را اخذ نمودند و 6 هزار و 15 وسیله نقلیه دیگر پیروز به دریافت مجوز مذکور نگردیدند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه صدور مجوز تردد و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در بخش کالا و مسافر منوط به برطرف نواقص فنی و اطمینان از ایمنی خودرو است، انتظار می رود رانندگان فعال در این حوزه به این مساله توجه جدی داشته و در زمان مقرر نسبت به دریافت برگ معاینه فنی از مراکز مربوطه، اقدام نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان از نظارت دقیق بر فعالیت مراکز معاینه فنی تحت پوشش اداره کل اطلاع داد و اعلام کرداز ابتدای سالجاری تا به امروز 84 بازدید ازفعالیت مراکز معاینه فنی خودروها با اعضاء کارگروه نظارت برمراکز معاینه فنی شامل پلیس راه, محیط زیست , سازمان استاندارد بطور مستمر انجام شده و در صورت احتیاج به اصلاح و تعویض دستگاهها یا احتیاج به استفاده از نیروی متخصص تذکرات لازم به مدیران آنها داده می گردد.

کرد در انتها گفت در حال حاضر چهار مرکز در شهرستانهای زاهدان (دومرکز), زابل و خاش فعالیت دارند و تمام عملیات مربوط به کنترل شرایط ناوگان و صدور برگ معاینه فنی در این مراکز به صورت مکانیزه انجام می گردد و با توجه به شرایط ویژه این استان از لحاظ حمل و نقلی، یک مرکز معاینه فنی نیز در حال ساخت در شهرستان سراوان می باشد .

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صدور بیش از 24 هزار برگ معاینه فنی خودروهای سنگین در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور بیش از 24 هزار برگ معاینه فنی خودروهای سنگین در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید