شیعی: احتمال انتخاب گزینه داخلی برای راهنمایی تیم ملی کمتر از گزینه خارجی است، خدا کند گرشاسبی مدیرعامل پیکان گردد!

به گزارش وبلاگ اسبیکو، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان از اینکه حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب گردد، استقبال کرد.

شیعی: احتمال انتخاب گزینه داخلی برای راهنمایی تیم ملی کمتر از گزینه خارجی است، خدا کند گرشاسبی مدیرعامل پیکان گردد!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ اسبیکو, محمود شیعی بعد از تساوی تیم فوتبال پیکان مقابل استقلال, گفت: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. ما یک پنالتی را از دست دادیم و در نهایت فکرمی کنم نتیجه مساوی برای ما بد نبود.

وی درباره اینکه استقلال در این بازی استراماچونی را روی نیمکت نداشت, گفت: استقلالی ها در این بازی کار خودشان را کردند و بازیکنان ما نیز خودشان بودند، اما بچه های ما می توانستند برنده از زمین خارج شوند. از شرایط استقلال خبر ندارم، اما از آنها بازی بدی ندیدم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره شرایط مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال کشورمان نیز شرح داد: آقای تاج درباره او کامل شرح داده است.

شیعی درباره اینکه آیا گزینه ایرانی نیز ممکن است روی نیمکت تیم ملی بنشیند, ابراز داشت: احتمال انتخاب گزینه داخلی برای راهنمایی تیم ملی کمتر از گزینه خارجی است.

وی همچنین راجع به اینکه آیا حضور برانکو در تیم ملی قطعی شده است, گفت: در این باره نمی توانم چیزی بگویم و باید از سخنگوی فدراسیون سؤال کنید.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره تغییرات در هیئت مدیره این باشگاه اضافه نمود: با صلاحدید مدیرعامل شرکت ایران خودرو سه عضو از هیئت مدیره جدا و آقایان رحیمی, گرشاسبی و کیانی اضافه شدند.

شیعی درباره اینکه گفته می گردد قرار است گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیکان گردد, بیان نمود: خدا کند این اتفاق رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شیعی: احتمال انتخاب گزینه داخلی برای راهنمایی تیم ملی کمتر از گزینه خارجی است، خدا کند گرشاسبی مدیرعامل پیکان گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیعی: احتمال انتخاب گزینه داخلی برای راهنمایی تیم ملی کمتر از گزینه خارجی است، خدا کند گرشاسبی مدیرعامل پیکان گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید