سه تیم به مرحله بعد صعود کردند، فزونی جباری و شکست یعقوبی

به گزارش وبلاگ اسبیکو، در گروه نخست لیگ برتر تکواندو ایران پنج تیم شهرداری ورامین، فرمانیه، دانشگاه آزاد اسلامی، جوانه و مس سونگون ورزقان به صورت دوره ای به مصاف هم رفتند که در انتها بازی های این مرحله سه تیم مس سونگون، دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند.

سه تیم به مرحله بعد صعود کردند، فزونی جباری و شکست یعقوبی

امروز دوشنبه 20 دی در خانه تکواندو ملاقاتهای هفته سوم تا پنجم این گروه برگزار گردید که در مهمترین ملاقات، تیم های مدعی مس سونگون و دانشگاه آزاد به تساوی و تقسیم امتیازات رضایت دادند. دانیال بزرگی، هادی تیران ولی پور، باربد جباری و سیاوش بیات چهار تکواندوکار پیروز دانشگاه آزاد بودند و برای مس هم علی توکلی، عرفان ناظمی، میرهاشم حسینی و علی احمدی صاحب پیروزی شدند.

در این ملاقات مهمترین نتیجه را باربد جباری رقم زد؛ جوانی با آتیه که فصل قبل هم مبارزات بسیار خوبی به نمایش گذاشت و امروز در یک مبارزه دیدنی در ترکیب دانشگاه برابر حسین لطفی ملی پوش مس سونگون 32 بر 27 صاحب فزونی شد.

تقابل پیغام خانلرخانی سرمربی فعلی مس سونگون با شاگردان سابق خود در شهرداری ورامین نیز به فزونی 7 بر یک مس سونگون انتها یافت. ابوالفضل یعقوبی ملی پوش سابق تکواندو ایران که نقره 2015 دنیا را در کارنامه دارد، در بازگشت به لیگ ایران 25 بر 8 نتیجه را به محمد مهدی گواری واگذار کرد. این تنها پیروزی شهرداری در این ملاقات بود. عرفان ناظمی، پاشا عطاردی، علیرضا نظری، علی توکلی، میرهاشم حسینی، مهدی عسگری و سعید رجبی نیز مردان پیروز مس بودند.

در انتها بازی های این گروه مس سونگون ورزقان با 10 امتیاز و تفاضل 14 به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شد. دانشگاه آزاد اسلامی با همین تعداد امتیاز و تفاضل 12 به عنوان تیم دوم و شهررداری ورامین با امتیاز به عنوان تیم سوم راه) مرحله بعد شدند.

نتایج کامل بازی های امروز:

هفته سوم:

دانشگاه آزاد اسلامی 4 - مس سونگون ورزقان 4

فرمانیه 2 - شهرداری ورامین 6

هفته چهارم:

دانشگاه آزاد اسلامی 7 - فرمانیه یک

شهرداری ورامین 7 - جوانه یک

هفته پنجم:

فرمانیه 4 - جوانه 4

مس سونگون ورزقان 7 - شهرداری ورامین یک

منبع: خبرگزاری مهر

به "سه تیم به مرحله بعد صعود کردند، فزونی جباری و شکست یعقوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه تیم به مرحله بعد صعود کردند، فزونی جباری و شکست یعقوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید