زمان و نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی دیوان محاسبات اعلام شد

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای، زمان و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال 1400 را گفت.

زمان و نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی دیوان محاسبات اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ اسبیکو، طبق اعلام سازمان سنجش، آزمون استخدامی دیوان محاسبات صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/12/19 در 20 شهرستان کشور برگزار می شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 شروع و در های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان می بایست قبل از بسته شدن در های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه 1400/12/17 بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس معین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه مغایرتی در مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده شد، لازم است به شرح زیر اقدام شود:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند های 1، 2، 4، 5، 6، 8،7، 9، 12،11، 15 کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودید، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 1400/12/18 منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

2ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی، با چهره شما مغایرت داشت و یا دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر و واضح نبودن عکس بود لازم است شخصاً با همراه داشتن دو قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند ج به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایید. در غیر این صورت اگر با کارت دارای عکس اشتباه در جلسه آزمون حاضر شوید به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با شما رفتار خواهد شد.

ضمناًً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام که از طریق خود متقاضی تکمیل شده، ارائه شده است.

متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند ب فوق، متقاضیان می توانند از ساعت 8:30 الی12:00 صبح و 14:00 الی 17:00 بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ 1400/12/18 به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره 2 ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

آزمون در صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/12/19 در شهر های اعلام شده در جدول شماره 1 (مندرج در ذیل این اطلاعیه) برگزار می شود و شروع فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 (هشت) صبح خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده است.

در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

درب ورودی ِحوزه های امتحانی آزمون رأس ساعت 7:30 (هفت و سی دقیقه) صبح بسته خواهد شد؛ لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن در های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

لازم به تاکید است متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، ماشین حساب، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن خودداری نمایند. ضمناًً هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و ... درجلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می شود.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org، به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمایند.

ضمناًً متقاضیان درصورت لزوم می توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زمان و نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی دیوان محاسبات اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی دیوان محاسبات اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید