ملاقات استقلالی ها با کادر مدیریت باشگاه، آجرلو: با همه توانم از مجیدی حمایت می کنم

به گزارش وبلاگ اسبیکو، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال با کادر مدیریت باشگاه جلسه ای برگزار کرد.

ملاقات استقلالی ها با کادر مدیریت باشگاه، آجرلو: با همه توانم از مجیدی حمایت می کنم

به گزارش وبلاگ اسبیکو و به نقل از باشگاه استقلال، ظهر امروز (پنجشنبه) مجموعه تیم فوتبال استقلال مهمان مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه در هتل المپیک بود.

در ابتدای این جلسه فرهاد مجیدی ضمن تشکر از آجورلو گفت: امیدوارم فصل خوبی را بتوانیم کنار هم رقم بزنیم. ما سال جاری تصمیم گرفتیم تیم نسبتا جوانی را آماده کنیم. با توجه به بازی با الهلال نتوانستیم به آن شکل مطلوب تمرین کنیم ولی خود را به خوبی آماده لیگ نموده ایم. بازیکنان خوبی جذب نموده ایم و چند نام دیگر هم به باشگاه داده ام تا ان شاءالله جذب شوند.

وی اضافه کرد: یکی از مسائل فعلی ما بحث امکانات زمین تمرینی و مسایلی از این دست است. الان مساله اقتصادی دغدغه بازیکنان است. از همه بازیکنان به خصوص بازیکنان تازه که بدون دریافتی و با تمام وجود کوشش می نمایند، تشکر می کنم. ما در این مدت مسائل زیادی داشتیم و در یک جمله می توانم بگویم که اتفاقات گذشته در خور نام استقلال نبود. به بازیکنانم هم گفته ام که طرفداران توقع قهرمانی دارند.

او در سرانجام گفت: مطمئنم با مدیریت تازه این اتفاق رقم می خورد و سال جاری ما مصمم به موفقیت هستیم. سال جاری کوشش بیشتری برای استقلال می کنم و این حق طرفداران است که بتوانیم به قهرمانی برسیم.

مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال اظهار کرد: همانطور که آقای مجیدی صحبت را آغاز کردند، مسئولیت کار فنی بر عهده ایشان است. مهمترین احتیاج استقلال یکدلی است. هیچکدام از ما نباید گمان کنیم که منافعی جدا از هم و مستقلی داریم. منافع ما مشترک است. موفقیت تک تک ما در موفقیت تیم است. طرفداران چندین سال است که توقع دارند و انتظارات آن ها به حق است.

آجرلو گفت: اگر اتحاد تبدیل به اصل گردد، اجازه ورود حاشیه به قلمرو استقلال را نمی دهیم. همه ما موظف به حمایت از یکدیگر هستیم و باید از هم محافظت کنیم. من همواره از مجموعه تیمم محافظت می کنم.

مدیرعامل استقلال در مورد کادر فنی آبی پوشان اظهار داشت: من به فرهاد مجیدی اعتماد دارم. قرارداد ایشان را تمدید کردم تا کادر فنی با آرامش کار کند و هیچ عاملی نتواند شما را به سمت حاشیه ببرد. این اتفاق نشان از اعتماد ما به کادر فنی بود.

وی اضافه کرد: آقای پین فرد محترم و با رزومه ای هستند. من باشگاه های زیادی مثل رم و یوونتوس را دیده ام. همگی آن ها یک مکتب دارند. خوب است که ما از این فرصت استفاده کنیم تا فوتبال زیبا و دلچسبی را ارائه دهیم. تیم باید در پنج، شش هفته اول به همه نشان دهد مدعی قهرمانی است. با همه توانم از مجیدی حمایت می کنم. شرط اول موفقیت باور داشتن است. من به کادرفنی و شما بازیکنان باور دارم.

مدیرعامل استقلال اظهار داشت: من تا به امروز چندان حرف نزدم چون برای حرف زدن نیامده ام و می خواهم کوشش کنم استقلال به حقش برسد. برای کار جدی و کوشش همه جانبه اینجا هستیم و باید به جای وعده و سخن، کوشش کنیم تا ثمره این کوشش تعیین گردد. من 10 روز است که به اینجا آمده ام. امروز از کمپ مرحوم حجازی تماشا کردم و دستوراتی جهت بهره برداری زودتر از این زمین را صادر کردم.

او ادامه داد: دیروز با بعضی مسئولان برای حل مشکل زمین تمرین مذاکره کردم تا این مشکل حل گردد و این مذاکرات ادامه دارد. بنده مسائل را می دانم. تمام جریمه های بازیکنان تیم را هم به مناسبت ماه ربیع می بخشیم. این شرایط استقلال مناسب نیست. این باشگاه از من 15 سال بزرگتر است و این شرایطش اصلا منصفانه نیست. کوشش می کنیم در آینده نه چندان دور بحث اقتصادی نداشته باشیم و فقط بحثمان کیفیت فنی باشد.

او در سرانجام گفت: من حونام به شما و مسائلتان است و شما هم حواستان به طرفداران باشد. توقع دارم با هم برترین نتایج سال های اخیر را کسب کنیم و بالاترین کیفیت را ارائه دهید.

در ادامه این جلسه پرویز مظلومی پیشکسوت و عضو هیات مدیره استقلال اظهار کرد: آقای آجورلو در کوشش هستند که مسائل را حل نمایند. ایشان شبانه روز کوشش می نمایند. تیم ما خوب است و همواره گفته ام که توپ های ما مقابل الهلال گل نشد. به فرهاد هم گفتم تیم خوبی بسته است. با کوششی که کادرفنی، مدیریتی و بازیکنان دارند، قهرمانی دور از دسترس نیست و ان شاءالله استارت اول را خوب می زنید. طرفداران از شما انتظار دارند. سال جاری با توکل به خدا جام در دستان شما خواهد بود.

بعد از صحبت های پرویز مظلومی، مجتبی عبداللهی دیگر عضو هیات مدیره استقلال صحبت کرد. او بیان نمود: از اینکه به عنوان یک استقلالی دو آتشه و خدمتگزار به شما در استقلال هستم، شادم. شما عزیزان لیاقت داشتید که در استقلال هستید. شما با روحیه قهرمانی و پهلوانی در استقلال قرار گرفته اید تا نام این تیم را به بالا ببرید. از شما می خواهم تا علاقمندان به استقلال را سربلند کنید. این مهم رقم نمی خورد جز با نظم، همدلی، کوشش و توکل به خداوند متعال. از زحمات شما سپاسگزارم و ان شاءالله تیمی در خور استقلال را بسازیم.

دیگر سخنران پیش از این ضیافت محمد مومنی بود. این عضو هیات مدیره استقلال در صحبت هایش گفت: باعث افتخار من است که در هیأت مدیره هستم و امیدوارم بتوانیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم. فوتبال نسبت به گذشته تغییر نموده و آقای مجیدی و همکارانش خیلی کوشش می نمایند. باید افتخار کنیم در استقلال بازی می کنیم. ما در صدد حل مسائل هستیم و شما هم باید درصدد شاد کردن طرفداران باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ملاقات استقلالی ها با کادر مدیریت باشگاه، آجرلو: با همه توانم از مجیدی حمایت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات استقلالی ها با کادر مدیریت باشگاه، آجرلو: با همه توانم از مجیدی حمایت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید