دو گروه ناشنوایان و دوچرخه سواران سنگلج از موزه پمپ بنزین دروازه دولت بازدید کردند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، ایرنا/ براساس اخبار بدست رسیده، دو گروه ناشنوایان و دوچرخه سواران سنگلج از موزه پمپ بنزین دروازه دولت بازدید کردند.

دو گروه ناشنوایان و دوچرخه سواران سنگلج از موزه پمپ بنزین دروازه دولت بازدید کردند

موزه پمپ بنزین دروازه دولت تهران همزمان با روز جهانی ناشنوایان، در هفته گردشگری میزبان یک گروه ناشنوایان و بعلاوه گروه بانوان دوچرخه سوار سنگلج بود.

در این برنامه که با هدف ترویج گردشگری برای گروه های مختلف جامعه و با همکاری ایکوم ایران انجام شد، کوشش شد این پیغام به جامعه داده گردد که موزه ها فضایی فرهنگی تاریخی برای همه اقشار حتی گروههای خاص جامعه باید برنامه داشته باشند و بازدید آنها باید تسهیل گردد.

در این برنامه علاوه بر بازدید از بخشهای مختلف، تاریخچه و ویژگی های موزه پمپ بنزین به وسیله کارشناسان شرح داده شد و برای ناشنوایان به زبان اشاره ترجمه شد.

بازدید از یک موزه صنعتی در حوزه نفت برای ناشنوایان مجذوب کننده بود و از کارشناسان درباره تاریخچه و بنای موزه و این که مخازن این پمپ ها در قدیم چه حجم و گنجایشی داشتند و الان چقدر افزایش پیدا نموده یا کجا قرار دارند، سوالات زیادی می پرسیدند.

موزه پمپ بنزین دروازه دولت از زمان گشایش تا به امروز کوشش نموده برای طیف وسیعی از مخاطبان از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا گروههای خاص جامعه مانند ناشنوایان، نابینایان و معلولان امکان بازدید و شرایطی را فراهم نموده تا همه علاقمندان با تاریخچه صنعت نفت و فرآورده های نفتی بیشتر آشنا شوند.

منبع: همگردی

به "دو گروه ناشنوایان و دوچرخه سواران سنگلج از موزه پمپ بنزین دروازه دولت بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو گروه ناشنوایان و دوچرخه سواران سنگلج از موزه پمپ بنزین دروازه دولت بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید