دوست کی روش چرا درگذشت؟

به گزارش وبلاگ اسبیکو، خبرگزاری ها خبر دادند که جسد دز مک آلینان در منزلش در ایرلند پیدا شده است. او که از یک افسردگی طولانی و شدید رنج می برد ممکن است خودکشی نموده باشد.

دوست کی روش چرا درگذشت؟

دز دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی کلمبیا بود و سرمربی سابق تیم ملی ایران برای او پستی در اینستاگرام منتشر نموده است. او همچنین دستیار امید نمازی در تیم ذوب آهن بود و پس از جدایی نمازی مدتی با علیرضا منصوریان کار کرد.

دز چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود و این مسئله به افسردگی و بدحالی وی افزوده بود. او در هنگام مرگ 53 سال داشت. جالب اینکه پیغام کارلوس کی روش درباره مرگ او طعنه آمیز است: همه آنهایی که تو را بعد از اینکه تست کرونایت مثبت شد تنها گذاشته و رها کردند، پیش وجدان خود مجازات خواهند شد. زیبایی های فوتبال امروز برای من سرانجام یافت.

امید نمازی سرمربی ذوب آهن با تایید خودکشی مک آلینان گفت: بعد از آنکه او ویروس کووید 19 گرفت با او در کلمبیا رفتار خوبی نشد. همچنین پزشکی به او گفته بود که آرتروز دارد و شاید لازم باشد شغل مربی گلری را کنار بگذارد که این مسئله به افسردگی او افزوده بود. من خیلی با او حرف می زدم و مدام از نقاط مثبت و آینده حرف می زدم اما او گوشش بدهکار نبود.متاسفم که یک همکار خیلی خوب را از دست دادیم.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "دوست کی روش چرا درگذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوست کی روش چرا درگذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید