خبرنگاران موسوی: هواداران صبور باشند، برای استقلال جام می آوریم

به گزارش وبلاگ اسبیکو، تهران- خبرنگاران- بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: ما در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا دنبال جام هستیم و هواداران صبور باشند تا بتوانیم آنها را راضی کنیم.

خبرنگاران موسوی: هواداران صبور باشند، برای استقلال جام می آوریم

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش وبلاگ اسبیکو، سید احمد موسوی که در گفت وگویی تلویزیونی حاضر شده بود در ابتدای صحبت هایش گفت: سه سال در تبریز بودم. فصل خوبی را در گل گهر داشتم و پس از آن به استقلال آمدم. پیش از آن در پایه های استقلال و داماش بازی کردم.

وی افزود: پست اصلی من دفاع راست است و سالیان سال زمانی که در رده سنی جوانان بازی می کردم در این پست بودم. پس از آن هافبک راست بازی می کردم.

هافبک استقلال ادامه داد: من درسم خوب بود و حتی دو ترم در دانشگاه درس خواندم اما به خاطر راه دور دانشگاهم نتوانستم درسم را ادامه دهم.

وی ادامه داد: باید از کادرفنی قبلی تشکر کنیم. محمود فکری با تعصب کار می کرد و هر چه داشت برای استقلال گذاشت. البته حواشی در علکرد تیم تاثیرگذار بود. بد امتیاز جمع نکردیم. کادر فنی قبلی با تعصب کار کردند. کار با کادر فنی جدید هم از نظر روحی و فنی به تیم کمک کرد. ما می فهمیم که شرایط رو به بهبود است. باید حمایت و صبر هواداران را داشته باشیم. هواداران صبور باشند و استقلال به شرایط آرمانی خود می رسد.

موسوی گفت: من استقلالی به دنیا آمدم اما سایر اعضای خانواده ام به غیر از یک برادرم پرسپولیسی بودند. در خانه ما کُری زیاد داشتیم. حتی برادر بزرگم شدید پرسپولیسی بود. او تلاش کرد من را پرسپولیسی کند اما من راهم را انتخاب کرده بودم. من با عملکردم ثابت می کنم استقلالی هستم.

وی افزود: انتظارم از خودم بیشتر بود اما برای شروع عملکردم بد نبود. من هر جایی مربی صلاح بداند وظیفه دارم بازی کنم. من خودم بازی در دفاع راست را بیشتر دوست دارم اما مربی به من بگوید دروازه بان هم بازی کنم می پذیرم.

بازیکن استقلال افزود: در استقلال راهی جز دریافت جام نداریم. از نظر امتیازی عقب هستیم و باید دو برابر تلاش کنیم تا این اختلاف را جبران کنیم. مجیدی شناخت خوبی از تیم دارد. ما برای جام چه در جام حذفی چه در لیگ و چه در لیگ قهرمانان آسیا می جنگیم تا هوادارانمان را خشنود کنیم.

وی ادامه داد: فرهاد مجیدی الان سرمربی تیم است. اگر با ثبات باشیم و هواداران صبر کنند اتفاقات خوبی برای استقلال رخ می دهد. امیدوارم این همدلی ادامه دار باشد تا به اهدافمان برسیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران موسوی: هواداران صبور باشند، برای استقلال جام می آوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موسوی: هواداران صبور باشند، برای استقلال جام می آوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید