جاذبه های گردشگری قزوین باید معرفی شوند

به گزارش وبلاگ اسبیکو، استاندار قزوین گفت: جاذبه های گردشگری قزوین فراوان و متنوع هستند اما کمتر شناخته شده اند و باید آن ها را به خوبی معرفی کنیم.

جاذبه های گردشگری قزوین باید معرفی شوند

به گزارش وبلاگ اسبیکو به نقل از ایرنا، راهنمایی الله جمالی پور یکشنبه شب هشتم تیر در ضیافت شام و ملاقات با جمعی از فعالان توریستی کشور که در قالب تور 2 روز به قزوین سفرکرده اند، اضافه نمود: در هر چهارگوشه استان قزوین جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی وجود دارد و هر توریست در سفر به این سرزمین که دارای مردمانی خونگرم و میهمان نواز است، اوقات خوش و خاطره انگیزی را برای خود رقم خواهد زد.

وی، آشنایی بافرهنگ اقوام را یکی از ویژگی های سفر دانست و گفت: قزوین از تاریخ و فرهنگ بسیار غنی برخوردار است و توریستان با سفر به این شهر و استان و آشنایی با آن به این موضوع پی می برند.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به سفر فعالان توریستی به آوج در ادامه تور 2 روزه به استان قزوین،گفت: این شهرستان جاذبه های طبیعی فراوانی دارد که کمتر معرفی شده اند.

  • حضور فعالان توریستی کشور در قزوین

وی، چشمه های آبگرم را یکی از ظرفیت ها و جاذبه های توریستی آوج مطرح کرد و اظهار کرد: آبگرم های این منطقه چیزی از سرعین استان اردبیل کم ندارند اما درگذشته مورد بی توجهی قرارگرفته اند و کوشش داریم تا با جذب سرمایه گذار و ایجاد زیرساخت های رفاهی و خدماتی ازجمله مجموعه های اقامتی آبدرمانی این مکان را به یکی از قطب های توریستی کشور تبدیل کنیم.

جمالی پور گفت: مناطقی همچون الموت و طارم سفلی نیز از جاذبه های طبیعی فراوان هستند که امیدواریم از سوی فعالان توریستی که میهمان قزوین هستند به خوبی مورد معرفی قرار بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا، از توریستان خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی سلامت خود و دیگران را حفظ نمایند.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی قزوین نیز در این نشست گفت: امیدواریم برگزاری این تور به معرفی بهتر و بیشتر جاذبه های توریستی قزوین به مردم کشور و جهان منجر گردد.

او گفت: همه کوشش ما این است تا میزبان خوب و شایسته ای برای توریستان و میهمانانی که به قزوین سفر می نمایند، باشیم.

فعالان توریستی که به قزوین سفرکرده اند مدیران دفاتر مسافرتی، راهنمایان تورهای توریستی و بلاگرهای این حوزه در فضای مجازی از استان های مختلف هستند که طی سفر 2 روزه از جاذبه های تاریخی و طبیعی قزوین و آوج بازدید می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "جاذبه های گردشگری قزوین باید معرفی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری قزوین باید معرفی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید