مشخص تکلیف اراضی پیرامون بنای تاریخی اسپاخو در مانه و سملقان

به گزارش وبلاگ اسبیکو، معاون میراث فرهنگی خراسان شمالی گفت: اراضی پیرامون بنای تاریخی اسپاخو در شهرستان مانه و سملقان، با هدف ساماندهی و برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذار و ایجاد تأسیسات خدماتی مورد احتیاج گردشگران، مشخص تکلیف می شوند.

مشخص تکلیف اراضی پیرامون بنای تاریخی اسپاخو در مانه و سملقان

به گزارش وبلاگ اسبیکو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان روز دوشنبه 9 تیرماه 99 با اشاره به برگزاری نشست و بازدید مشترک با نماینده بخشداری، دهیار و اعضای شورای روستای اسپاخو، از پیگیری اجرای طرح توسعه بنای تاریخی اسپاخو در شهرستان مانه و سملقان اطلاع داد.

او عنوان نمود: جذب سرمایه گذار و ایجاد تأسیسات خدماتی مورد احتیاج گردشگران شامل سرویس بهداشتی، پارکینگ، جهت دسترسی مناسب به بنا، خدمات پذیرایی و اقامتی از جمله محورهای طرح توسعه در این بنا است.

معاون میراث فرهنگی خراسان شمالی اضافه نمود: با گفتگو و اعلام همکاری اعضای شورای روستای اسپاخو، در بازدید کارشناسان فنی اداره کل متبوع و بخشداری، طرح تکمیلی ارائه خواهد شد.

شهرستان مانه و سملقان به مرکزیت شهر آشخانه در شمال غربی استان خراسان شمالی واقع شده و از شمال و شرق به شهرستان بجنورد، از جنوب به شهرستان جاجرم، از غرب به استان گلستان محدود می گردد.

منبع: میراث آریا

به "مشخص تکلیف اراضی پیرامون بنای تاریخی اسپاخو در مانه و سملقان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف اراضی پیرامون بنای تاریخی اسپاخو در مانه و سملقان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید