تاییدیه های لازم برای پرداخت به مربیان پیشین پرسپولیس به کمیته حسابداری فیفا رسید

به گزارش وبلاگ اسبیکو، کمیته حسابداری فیفا از دریافت تاییدیه ها و آمادگی برای انجام مراحل پرداخت مطالبات مربیان پیشین پرسپولیس از دارایی های باشگاه در فیفا اطلاع داد.

تاییدیه های لازم برای پرداخت به مربیان پیشین پرسپولیس به کمیته حسابداری فیفا رسید

به گزارش وبلاگ اسبیکو و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با اعلام امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه، کمیته حسابداری فیفا با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس، دریافت تاییدیه ها و آمادگی برای انجام مراحل پرداخت مطالبات زلاتکو ایوانکویچ و ایگور پانادیچ از محل دارایی های باشگاه نزد فیفا را اعلام نمود.

در این نامه آمده است؛ کمیته اقتصادی فیفا درخصوص درخواست باشگاه پرسپولیس درباره انجام پرداخت به زلاتکو و ایگور، کلیه تاییدیه ها را از بخش های مختلف دریافت نموده است. به این ترتیب انجام این امر و اقدام برای پرداخت از محل دارایی باشگاه نزد فیفا، بعد از تکمیل و امضای فرم های اقتصادی و تعهدی که به پیوست ارسال می گردد، انجام خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس فرم های مربوط به باشگاه را تکمیل و به فیفا ارسال کرد. باشگاه همچنین رونوشتی از نامه کمیته اقتصادی فیفا را نیز به عنوان سند ادامه اقدامات خود برای اجرای احکام صادره و انجام تعهدات اقتصادی خود نسبت به طلبکاران برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تاییدیه های لازم برای پرداخت به مربیان پیشین پرسپولیس به کمیته حسابداری فیفا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاییدیه های لازم برای پرداخت به مربیان پیشین پرسپولیس به کمیته حسابداری فیفا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید